Waar blijven de jongens in dit verhaal eigenlijk? Ik wil liefde!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Mariss schreef:Goedzooo!! Al af?
Waar blijven de jongens in dit verhaal eigenlijk? Ik wil liefde!
Citaat:Ik stopte bij de ingang van de schaatsbaan. Eindelijk kon ik weer schaatsen. Iets vrolijker dan eerst liep ik naar binnen en meldde me bij de balie. Ik voelde me duizelig worden en liep snel naar het kleedlokaal en deed daar mijn schaatsen aan. Snel liep ik op het ijs af en stapte erop. Plots kreeg ik het ijskoud en klampte mijn armen over elkaar heen. Klappertandend schaatste ik rond en begon me weer duizelig te voelen. Ik greep me vast aan de rand en viel toen bewusteloos op het ijs. Ik hoorde stemmen om me heen. ,,Bel haar ouders en haal Spinner’’ riep iemand. ,,We hebben geen telefoon nummer van haar ouders’’ hoorde ik een andere stem zeggen. Het ijs voelde koud aan en ik zag zwart. Na een aantal minuten werd ik door elkaar geschud. ,,Kate, kate’’ hoorde ik een mannelijke stem. Het leek op de stem van de schaatsleraar. Ik probeerde mijn ogen open te maken. ,,Kate’’ riep hij nu. Langzaam opende ik mijn ogen en stond snel op. ,,Gaat het?’’ vroeg hij bezorgd. Ik vroeg me af hoe hij mijn naam wist, ik had me toch niet voor gestelt of wel ?. ,,Ja, ik ben in orde.’’ ,,wanneer at je voor het laatst’’ ,,bemoei je met jezelf, eh, hoe heet je?’’ ,,Spinner’’ ,,nou spinner, bemoei je lekker met jezelf’’ kwaad schaatste ik het ijs af en vluchtte naar de kleedkamer. Ik wierp nog een laatste blik op spinner die me verbaasd nakeek en sloot toen de deur achter me, trok mijn schaatsen uit en deed mijn schoenen aan. Daarna propte ik deze in mijn boekentas en liep snel naar buiten. Ik besloot Linda te gaan bellen of ze langs wou komen als ik thuis was. In een rotvaart sprong ik op mijn fiets en fietste naar huis..
Ik toetste het mobiele nummer van Linda in met mijn mobiel toen ik thuis was en wachtte tot hij over ging. ,,Met Linda’’ ,,Heey, met kate, ik vroeg me af of je zin had om te komen?’’ ,,Ja, gezellig, dan kan ik meteen mijn spullen die je geleend heb even passen om te kijken of ze nog passen’’ ,,oke, kzie je zo, doei’’ ,,doei kate’’ Daarna hing ik op en zette mijn tas in de hoek van de kamer. Ik bekeek mezelf in de spiegel en liep toen naar beneden. Daar smeerde ik me wat boterhammen en begon te eten. Het smaakte goed na 2 dagen niks eten. Snel schrokte ik het naar binnen en smeerde er nog 2. Ook deze had ik zo op. Ik begon te denken aan Craig. Hij was zó knap en zo aardig. Zuchtend smeerde ik nog wat boterhamen en ook deze at ik op. Net toen ik aan de laatste wilde beginnen werd er aangebeld. Het was Linda. ,,Heey linda’’ groette ik haar zo blij mogelijk. ,,Heey,wat was er nou vanmiddag met gym’’ Ze stapte naar binnen en ik sloot de deur. Langzaam at ik de laatste boterham op en slenterde met haar naar boven, benieuw of ze nog verder zou gaan over de gym. Ze plofte op mijn bed en ik pakte haar broek uit mijn klerenkast. ,,Bedankt voor het lenen’’ zei ik met een grijns. ,,No problem, ik moet alleen weten of hij nog past. Kan ik me even omkleden op de badkamer?’’ ,,Ja hoor’’ Ze liep mijn kamer uit naar de badkamer en kwam toen met de broek half aan terug. Het enige wat miste was dat hij niet dicht ging. ,,Hij gaat niet dicht’’ Ze ging op de grond liggen en probeerde nog eens. Grijnzend keek ik toe. ,,Ik ben ook zo dik’’ zei ze kwaad toen het niet lukte. Ik pakte mijn eigen broek uit de kast, liep naar de badkamer en probeerde hem aan te trekken. Deze broek was van mezelf en hij ging niet dicht. Kwaad stampte ik mijn kamer binnen en ging net als haar op de grond liggen. ,,En als we nu eens op dieet gaan? Samen sporten enzo totdat we weer in onze broeken passen’’ en zodat Craig me leuk vind dacht ik stilletjes erachteraan. ,,Goed idee kate’’ zei ze blij. Ik probeerde nogmaals mijn broek aan te doen en trok mijn buik in. Toch kreeg ik hem niet dicht. ,,we wegen ons dadelijk en over vier dagen weer’’ stelde ik voor. ,,is goed’’ ik stond op, ging me omkleden en kwam terug. Linda deed precies hetzelfde en samen liepen we naar de badkamer. Daar ging ze als eerste op de weegschaal staan. ,,50 kilo en ik ben 1.70’’ zei ze chagerijnig. Daarna ging ik op de weegschaal staan. ,,1.70 en 60 kilo’’ zei ik kwaad. We gingen voor de spiegel staan. Ik was iets dikker dan linda, anoewel we allebei wel een beetje slank waren. Vol afschuw bekeek ik mezelf en stapte toen weg. Snel hupste we naar beneden en pakte vanalles uit de kast en schreven de calorieen op. ,,Als we weinig eten, veel hardlopen vallen we veel af’’ zei linda. Ik knikte instemmend en schreef alles nauwkeurig op. ,,Wat vind jij van Craig?’’ vroeg Linda oppeens aan mij. ,,Ik vind hem leuk, wel meer dan dat…’’ antwoordde ik denkend. ,,Als je maar weet dat hij voor mij is’’ vervolgde Linda na mijn antwoord. ,,Nee, hij is voor mij’’ zei ik snel en ging door met schrijven. Een ongemakkelijke stilte viel en om 5 uur waren we klaar met opschrijven. Ze keek op de klok. ,,ik moet gaan, tot morgen’’ verontschuldigde ze zich en liep snel naar deur en verliet het huis. Ik borg verward de potjes, blikken enz. op en liep naar de zetel. Daar liet ik me neerploffen en sloot vermoeid mijn ogen. Wat was ik moe. Ik doezelde ik in slaap en werd rond half acht wakker gemaakt door mijn moeder. ,,We gaan eten’’ zei ze. Rustig stond ik op en liep naar de tafel. Ik zag voor me de gerechten staan. Dat waren meer dan 3000 calorieen op zijn minst. Ik schoof aan tafel en schudde van alles iets op en wachtte af op de rest. Toen zij hadden opgeschept begon ik ongemakkelijk mijn bord leeg te eten. Toen ik het op had voelde ik me heel raar van binnen. Voor de eerste keer in mijn leven had ik het gevoel dat ik niet mócht eten. ,,Ik ben zo terug’’ verontschuldigde ik me bij mijn ouders en liep naar de wc. Daar sloot ik me op en kotste alles eruit. Het zag er zo goor uit, maar het was er tenminste uit. Opgelucht haalde ik adem en trok ik door. Voorzichtig liep ik weer de huiskamer in en ging weer aan tafel zitten. Vandaag kregen me gelukkig geen toetje wist ik. Netjes wachtte ik tot ze klaar waren met eten en ging toen van tafel rechtstreeks naar boven. Daar liet ik me op bed ploffen. Het was zo raar geweest, ik had echt het gevoel gehad nooit meer te mogen eten, alsof het verboden was. Ik stond weer op en trok mijn trainingskleding uit de kast, kleedde me om en verliet het huis. Hard begon ik te rennen naar het huis van Linda. Daar belde ik aan. Na een aantal seconden werd er door haarzelf opengedaan. Ze had een pizza in haar hand. Beschamend keek ze me aan. ,,Ik dacht dat we af gingen vallen?’’ vroeg ik. ,,Uh, ja. Maar kom je om te trainen want dan ga ik me nu even omkleden.’’ Ik knikte en bleef buiten wachten. Na een aantal minuten kwam ze eindelijk naar buiten en begon ik te preeken. ,,We hadden iets afgesproken en weet je wel hoeveel calorieen een pizza bevat?’’ zei ik streng. Ik leek net een leraar zo. ,,Sorry, maar ik moest echt eten van mijn moeder en ik mocht niks anders klaar maken.’’ Ik knikte en begon te rennen. Snel volgde ze me. ,,Welke routen nemen we.’’ Vroeg ze me. ,,We rennen naar het bos, dat is 5 kilometer, rennen er 2 kilometer door heen en draaien dan om en rennen terug’’ zei ik blij. Ongelovig keek ze me aan. ,,dat zijn 14 kilometer en eer we thuis zijn is het 12 uur.’’ Hijgde ze. ,,Wat wil je nou? Wil je afvallen of niet?’’ vroeg ik. ,,kunnen we niet bij het rand van het bos omdraaien en dan terug gaan?’’ dramde ze door. Ik knikte en rende nog sneller door. Ze volgde me in een langzamer tempo. Ik stopte bij een lantaarnpaal even. ,, nu al moe?’’ vroeg ik met een grijns. ,, nee, nog niet’’ antwoordde ze en rende door. Met weinig moeite volgde ik haar op de voet. Het was op dit moment 6 uur. Ik telde vooruit en rond 9 of 10 uur zouden we thuis zijn. We staken een drukke weg over en waren al over de helft heen. Vermoeid van het stuk rennen zonder pauze stopte ik aan de overkant en boog mijn handen op mijn knieen. ,,Moe?’’ vroeg ze hijgend en ging op de grond zitten. ,,ja’’ gaf ik eerlijk toe en stak de weg opnieuw over. ,,kom je? Dan gaan we naar huis’’ zei ik terwijl ik op mijn horloge keek. Snel sprintte ze me achterna..

GalopRacer schreef:zal ik aan een nieuw stuk beginnen ?

GalopRacer schreef:lol

GalopRacer schreef:*kijkt haar grijnzend aan*
ben al bezig hoor :p
*merkt hoe sloom ze is vandaag* 

des te sneller gaat het

GalopRacer schreef:305
mgoed, k type nu niks meer hierdes te sneller gaat het

maar is me nog nooit gelukt

is was overzichtelijker. Vanaf dan komt het ook pas per pagina. Zodra het nieuwe topic open is zet ik de link hier neer