[FOTO] Stippels!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yabloko

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 16:13

Zwartwitje: Waarom ben je afgehaakt? En ben je overgegaan naar een andere opleiding? Ik zit namelijk ook op Den Haag. Verder vind ik het super dat je ze zo leuk vindt en precies de woorden gebruikt die ook in mij opkwamen

Kaliefje: Dankjewel! Ik doe een opleiding beeldende kunst, dus ik wil later graag zelfstandig kunstenares worden. Maar of dat lukt zien we later wel

Manzano: Toch wel interessant? Ik gebruik verschillende functies van photoshop zoals levels, hue/saturation, selective color, shadow/highlight.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:34

Je foto's vind ik inhoudelijk nog altijd niet interessant nee. Maar dingen over PS zijn altijd meegenomen.

Yabloko

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 18:49

Manzano, ik vraag me af waarom je wilt weten hoe ik iets heb gemaakt als je het zelf toch niet aantrekkelijk vindt. Maar, ik hoop dat je er wat aan hebt...

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 18:52

Omdat ik het in bijv. andere situaties wel kan gebruiken. Ik vind dat je de paarden niet mooi in beeld hebt gebracht ed. Maar ik kan de effecten wel onthouden en wie weet is er een keer een situatie waarop ik het wellicht kan toepassen. Hier vind ik het niet mooi toegepast, maar dat betekent niet dat het nooit mooi kan zijn.

Zwartwitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 22:24

Paraat: ik ben afgehaakt omdat ik 1) van te voren al wist dat ik eigenlijk geen autonoom beeldend kunstenaar wilde worden en de drive een beetje miste en 2) omdat de opleiding en docenten me heel erg teleurstelden en het me ook te persoonlijk werd allemaal. Ach nouja, lang verhaal iig
Als je het leuk vind, mag je me Pb'en hoor! Ik ben heel erg benieuwd hoe jij de school en de opleiding ervaart en hoe het daar nu is! Ik heb namelijk wel hele fijne tijden meegemaakt op de academie.