[Art]Mijn eerste zelfgemaakte ketting met echte swarovski :D

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bella_Donna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 16:48

Oh vet mooi!! Ik probeer wel een iets maar ja.. onderdelen niet voor... Hoe is die site met die onderdelen? DIt zou ik ook wel eens willen proberen

frenia

Re: [Art]Mijn eerste zelfgemaakte ketting met echte swarovsk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 18:40

ik heb niet je hele topic gelezen dus weet niet of het nog relevant is, maar ik heb voor een simpel zilveren rond kettinkje (zo'n ringvormig ding om je hals: snappie?) met pompom 5 bolletjes gemaakt van swarovski (1 grote bol int midden, kleinere errond) 35€ betaald. Voor een ring een keer 25 en 15 (eerste was groter en duurder model)

dus ik denk dat je voor jouw ketting wel zeker richting 80 gaat...heb trouwens kettingen gezien van 680 maar daar is idd weinig vraag naar
denk dat je je beter bezighoudt met kleinere dingen en af en toe iets groters aan je collectie toevoegt voor wie dat wenst

Glenurtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 21:46

Dankje Frenia, ik ben nu inderdaad bezig met kleinere dingen zoals een ring en oorbellen
Ben ook benieuwd of daar meer vraag naar is...

Amor_Amor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 22:28

Hallo,

Je hebt een erg mooie ketting gemaakt.
Wat geeft het een goed gevoel he Zodra hij éindélijk helemaal af is en dat helemaal naar wens.

Tip:
Houd kettingen maken als je hobby, "ze hoeven niet weg, ze mogen weg".
Een hobby moet natuurlijk wel leuk blijven.
Je kan ze maken, je kan ze toop aanbieden... Maar je weet niet wanneer je ze hebt verkocht. Dit kan een paar dagen duren, dit kan maanden duren en dit kan jaren duren!
Wat kan je ervoor vragen?
Wat wil je ervoor vragen?! Eigenlijk wat ik hierboven ook beschrijf, het is een hobby, doe het niet voor de winst. Een hobby moet leuk blijven.
(Het moet niet weg, het mag weg).

Glenurtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 22:34

@Amor: Inderdaad een fijn gevoel als hij dan eindelijk af is en alles klopt

Ik hou sieraden maken inderdaad ook als m'n hobby en heb 'm in eerste instantie ook gewoon voor mezelf gemaakt Mocht er een goed bod komen dan mag ie de deur uit en anders houd ik 'm lekker zelf Haha!

whoopylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 22:39

Mooie ketting! Mijn ouders verkopen in de winkel ook van dat soort kettingen, die zijn ook rond de 80~90 euro, maar daar zitten dus ook swarovski stenen en al in. Ze verkopen ook de beeldjes van swarovski, maar die zijn helemaal onbetaalbaar (jaarstukje (oplage 200) van 5.000 euries )

Amor_Amor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 22:40

Dat is het leuke van zelf sieraden maken, willen mensen hetzelfde exemplaar hebben, maak je ze gewoon nog een keer

Misschien is het handig om alles wat je uitgeeft en verkoopt aan sieraden, te bewaren in een map.
Zo kan je makkelijk als terug kijken, wat het je allemaal heeft gekost, waar je het hebt gekocht.
Ik doe dit voor mijzelf en moet zeggen dat het me goed bevalt
Zo weet ik ook hoeveel alles kost en waar het die prijs is

Noeps

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 17:27

Wow, echt een ik-ketting
Knap gedaan, mijn complimenten!

Aman_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 17:32

Wauhw! Gaaf gedaan!

Samo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 17:33

Maar je zou ook andere steentjes kunnen gebruiken, niet de echte mooie Swarovski. Dan worden je kettingen al een stuk betaalbaarder, en zijn zeker net zo mooi. Neem anders eens een kijkje op www.kralen-paradijs.nl voor voorbeelden, dit is de winkel van mijn baas, dit is ook haar uit de hand gelopen hobby. Vind je ketting echt super mooi!

Glenurtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 19:06

Wauw bedankt allemaal!!

@Amor_Amor: Daar was ik inderdaad ook al mee bezig ja, zo blijft 't een beetje overzichtelijk he

@Samo: Leuke site zeg