[Verhaal] Glaasje Draaien

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Petra_O

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 16:21

Het verhaal is er mooi geschreven, maar het eind vind ik persoonlijk een beetje abrupt.
Het leest verder heel prettig!

Anoniem

Re: [Verhaal] Glaasje Draaien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:22

hmm opzich leuk verhaal maar het einde iets minder... doet me denken aan zo'n standaard film van de EO ofzo, vind het een beetje zoet en de boodschap komt mischien iets te duidelijk naar voren... Maar voor de rest leuk verhaal!

Minte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 20:45

Hallo,!

Ik heb weer inspiratie en heb in één stuk door 750 +- woorden geschreven. Ik hoop het nieuwe verhaal snel te kunnen plaatsen.

Groetjes, Minte

Petra_O

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 20:58

Ik ben heel erg benieuwd!

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 20:16

*Een nieuwe lezer meldt zich!*
Heel boeiend geschreven hoor.
Je heb zeker veel gelezen over (de gevolgen van) glaasje draaien? althans, zo lijkt het, aan de manier waarop je schrijft
Het is goed dat je erbij zet dat dit niet aan te raden is...alleen vind ik het wel weer zonde dat je er dan bij zet hoe je glaasje kunt draaien...als mensen het willen weten komen ze er toch wel achter, maar vind dat je zo min mogelijk informatie erover moet geven. Maar ik begrijp wel dat deze informatie nodig is om de mensen die er verder geen verstand van hebben duidelijkheid te geven waarover het gaat.

Ik vind je manier van schrijven erg leuk, je doet het heel goed en hoop ook gauw meer te lezen.
Succes ermee!

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 18:25

haha hier nog een nieuwe lezer alvast
zet je hier op welke link we moeten zijn om te weten welk topic we moeten hebben als je het heb neergezet