[verhaal] "nog geen titel"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

welmoedz

Re: [verhaal] "nog geen titel"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 19:23

Spannend verder!

Oscarlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 22:47

Ga morgen avond verder. Moet morgen tot 4 na school en dan nog effe rijden. maar rond uur of half 11 staat ie der wel weer op

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 23:50

aaaaaaaaaaaah, meeeeeeeeer

Oscarlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 17:01

Okee, verder dan maar..

Ik stond oog in oog met een man in een politie uniform. Ik beefde hellemaal, omdat ik al door had wat hij ging zeggen... "Mag ik even binnenkomen" vroeg hij. Ik deed de deur verder open, en ik ging zelf op de bank zitten. Hij zat tegenover mij, en Chris kwam naast mij zitten.
De agent begon rustig tegen mij te praten, en legde alles duidelijk uit. IK schrok, en de tranen bleven maar rollen en rollen over mijn wangen. Ik huilde zo erg, dat ik bijna vergat om adem te halen. Op een bepaald moment had ik het niet meer, ik rende hard na mijn kamer. Ik huilde en huilde. Chris kwam achter mij aan, en kwam bij mij zitten. Hij huilde ook, hij probeerde mij een beetje te kalmeren. "Waarom"? Snikte ik. "Ze waren nog zo jong, en ik kan het niet zonder hun". Een half uur later was ik een beetje rustiger geworden. Toen ik beneden kwam zat de agent er nog. Ik praatte wat met hem, over wat ik nou moest doen. Hij zei dat ik niet alleen kon blijven wonen, dus dat ik ergens anders heen moet. Ik belde mijn tante, ze was hellemaal over de rooie, toen ze het hoorde. Ik had niet zo lang met haar gepraat, omdat ik zelf ook weer erg moest huilen.
Chris stelde voor dat ik eerst maar even bij hun in huis moest gaan wonen. De agent ging er mee akkoord. "Als er nog wat is, dan kan je mij altijd bereiken" Zei hij, en hij gaf me zijn nummer. Ik ging na boven, en pakte wat kleren van mij in. Daarna ging ik met Chris mee naar huis. Toen ik daar aankwam had ik het idee dat Chris zijn vader er niet zo blij mee was, dat ik even bij hun zou gaan wonen. Maar zijn moeder kwam na me toe. Ze zei dat ze het heel erg vond wat er gebeurd is. En dat ze alles terug nam wat ze ooit tegen mij gezegt had. Chris zijn moeder maakte de logeerkamer voor mij klaar. Ik heb een poos op de logeerkamer gezeten. Om 5 uur kwam Chris zijn moeder na me toe, of ik wat wou eten. Dat wou ik wel. Chris en zijn vader waren al Chinees aan het halen, en ik hielp zijn moeder met de tafel klaarmaken. Het eten smaakte goed, maar ik kon niet zo veel binnen krijgen. Na het eten zaten we nog even rond de tafel, en daarna gingen we een film kijken. Ik keek de film niet af, want ik ging al vroeg na bed.

welmoedz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 19:41

oeh spannend ga door:D

Janna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 21:53

Spannend!

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 22:03

erg spannend.. wel zielig hoor .. maar ga zo door!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 14:19

leuk ga door

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 10:30

schietisopppppppppppp*D

Oscarlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-05 20:25

Okee dan, sorry trouwens, ik heb niet zoveel tijd gehad, moest elke dag tot 4 na school, en dan ging ik rijden. En 's avonds was ik moe. Maar zou nu weer elke dag schrijven "bijna elke dag dan"

Ik kon die nacht niet slapen, ik dacht aan mijn ouders. Hoe het zal worden zonder hun. Wat er zou gebeuren met mij. Er waren zoveel vragen, en ik kon er geen 1 beantwoorden. Ik wist maar 1 ding, ik kon niet zolang bij Chris blijven wonen. De tijd schoot maar niet op, en ineens barste ik in tranen uit, ik had het niet meer. Ik nam mijn deken en kussen mee en ging na Chris zijn kamer. Hij was nog wakker, ik vroeg of ik bij hem op zijn kamer mag liggen, omdat ik me zo eenzaam voelde. Chris zei dat ik maar even naast hem moest gaan zitten, hij legde een arm op mijn schouder. Hij streelde mij door mijn haar. "Het komt wel goed" zei hij tegen mij. Maar ik wist niet hoe het goed moest komen, mijn ouders zijn dood!!! Ze komen nooit meer terug hoe kan het nou goedkomen, dacht ik in mezelf. IK wist niet hoe het goed moest komen, maar Chris stelde mij gerust, en een poosje later viel ik in slaap.
Twee uur later werd ik al weer wakker. Ik probeerde niet aan mijn ouders te denken. Maar ik kon het niet vergeten, en als ik niet aan mijn ouders dacht. Dacht ik wel aan Joey, die vresselijke pestkop. Nee dat is ook geen fijne gedachte. Ik zette een muziekje op van Chris zijn wekkerradio. Mijn lievelingsnummer was erop, en ondertussen viel ik in slaap. 's morgend rond 10 uur kwam Chris bij me, en nam ontbijt mee. Heerlijke bolletjes, met een gebakken eitje en thee. Het smaakte goed. Toen gingen we na beneden, we gingen een stukje buiten lopen. Even wat bijkomen. Het was best wel gezellig, en ik dacht even niet aan mijn ouders. Enkele minuten later zei ik tegen Chris dat ik even na het politiebureau wou gaan. Dat ik wou weten wat er echt gebeurd was met mijn ouders. En wat er met mij zou gebeuren.
Ik ging na het politiebureau, Chris bracht me erheen. Ik zei dat hij niet mee na binnen hoefde, ik liep na binnen, en Chris liep na huis. Ik haalde een keer diep adem en liep na de balie toe.

Oscarlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-05 20:26

sorry even een kort stukje, misschien wat later nog een stukje

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:58

echtenleukverhqaaaal:D
sorrymaarmijnspatiedoethetnietmeerikwaszodomomerijsthee
overheentegooien hii
maartogsupergoedverhaalhoor

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:30

wauw! mooi verhaal hoor!

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 10:02

Super mooi verhaal

Oscarlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-05 14:59

Hoofdstuk 5: Wat zal er nu met mij gebeuren..

De vrouw van de Balie groette mij vriendelijk... Ze vroeg of ze me ergens mee kon helpen. Ik legde uit wat er gebeurd was, en dat ik wel wat meer informatie wou over wat er nou echt gebeurd was. De vrouw achter de balie belde even iemand op, en nog geen minuut later, kwam Mark eraan. Hij nam mij mee na zijn kantoor. "Hoe gaat het met je" Vroeg hij toen we in zijn kantoor zatten. "Het gaat wel!! Na alles wat er gebeurd is, voel ik me wel redelijk" antwoordde ik. "Nou meisje, waar kwam je eigenlijk voor." Ik zei dat ik precies wou weten hoe mijn ouders verongelukt waren. "Ik zal het je uitleggen..." En hij begon te vertellen. "Die dag nadat je ouders vertrokken waren uit het ziekenhuis is het al gebeurd... Ze zijn tegen een vrachtwagen aangebotst op de snelweg na huis toe. Wie zijn schuld het was, zijn ze nog aan het uitzoeken. De enige die dit ongeluk overleefde was de vrouw van de vrachtwagenchauffeur, die ook in de vrachtwagen zat." Ik luisterde goed, en was doodstil. Maar toch was me iets nog niet duidelijk. "Hoe kan het dan, dat jullie nog niet wisten dat mijn ouders dood waren toen ik jullie de eerste keer belde?" Het was even stil, blijkbaar wist hij er ook geen antwoord op. "Het zit zo meisje, we zijn niet het enige politiebureau, en aangezien het contact tussen de politie nog niet hellemaal soepel verloopt, kwamen we het niet meteen te weten.." Antwoordde hij. Ik vroeg wat er nou met mij zou gebeuren, waar ik heen moest. "Je kan beter na familie toegaan" Zei hij tegen mij. Ik wist nou wel genoeg, en besloot om weg te gaan.
Bij Chris zijn huis aangekomen, stond er een auto voor de deur. De auto was van een leraar van school. Ik liep na binnen. De Leraar groette mij, en condoleerde mij ook.

Volgende keer weer en stuk

Oscarlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-05 15:00

sorry beetje kort, maar we gaan nu weg

Oscarlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-05 17:59

Pff... Haha, ik maak het me zelf wel een beetje moeilijk

Ik ging zitten op een stoel in de keuken. De leraar ging tegenover mij zitten.. Ik volgde niet goed wat ze allemaal zei. Maar het kwam er op neer dat ze wou weten wanneer ik weer na school ging. Ik zei dat ik dat niet precies wist, maar dat ik het deze week wel weer ging proberen. We hebben nog een poosje gepraat, over van alles en nog wat. En het leek haar beter om een of andere therapie te gaan doen. "Waarom"? vroeg ik aan haar. Ze zei dat ik de laatste tijd zo veel problemen, en moeilijkheden heb gehad. Dat ik er maar beter met iemand over zou kunnen praaten. Ik beloofde haar om op therapie te gaan, en nog wel zo snel mogelijk. Om een uur of 4 ging ze weer weg. Ik ben toen met Chris wat eten gaan koken, het was echt gezellig. Maar op een gegeven moment moest ik denken aan de eerste keer dat Chris met mij mee naar huis ging. We hadden toen zo heerlijk gekookt, en mijn ouders vonden het zo lekker.
Ik dacht eraan, en het was verschrikkelijk, ik barsste weer in tranen uit. "Mijn ouders kunnen me nooit meer zien koken, nooit kunnen ze zeggen hoe het eten dat ik kook smaak. Ik zie ze nooit maar ook echt nooit meer!!!" Snikte ik.
Chris probeerde me gerust te stellen, maar dit keer lukte dat echt niet. Ik liet het mes dat ik in mijn hand had vallen. En rende weg, naar buiten, zo ver moggelijk weg van deze plek. Overal waar ik langs liep had ik herrineringen aan mijn ouders... Ik wist maar 1 ding, ik moest weg van deze vresselijke plek, weg van alle herrineringen. Ik liep maar door, en had ondertussen helle erge honger gekregen. Ik wist niet waar is was. Er stonden bijna geen huizen. Ik belde aan bij een huis, om te vragen of ik daar mocht bellen. Toen de deur openging, stond er een oud vrouwtje. Ze keek me heel zorgzaam aan, en liet me naar binnen. Ik mocht binnen even bellen. Ik belde na Chris, en zei dat het me speet, dat ik weg was gelopen. Maar dat ik nog even wegbleef, dat ik even weg wou van alle herrineringen.
Chris vond het goed, maar wou wel contact houden.
De vrouw bood me iets te eten aan, en het was heerlijk.

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 18:05

leuke stukjes !

Oscarlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-05 19:17

tanx

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 19:33

jaa mooi!!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 08:46

spannendverder!!!:P

Oscarlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-05 16:56

Na het eten, wou ik weggaan. Maar de vrouw vond niet dat ik wegmocht. "Het is al donker meisje, zo laat ik je niet over straat gaan". Zei ze met haar zachte stem.
Ze pakte mijn hand beet, en wijste me naar een longeerkamer. Ik vond het toch wel een beetje spannend, zo in een vreemd huis. Maar de vrouw was zo aardig, dus vertrouwde ik haar. Toen kwamen we bij de deur van de longeerkamer. Ze deed de deur voor me open, en duwde me naar binnen. Het was een helle grote kamer, met een waterbed, Tv, en alle andere luxe die je je maar kan wensen. Ik was verbaasd. Dit een longeerkamer, het leek me zo vreemd. De rest van het huis was zo ouderwets, en deze kamer... Het was gewoon heel bijzonder.
"Wat een mooie kamer" Zei ik tegen de oude vrouw. "Dank U" antwoorde de vrouw. "Maar waarom is deze kamer zo anders dan de rest van Uw huis" Vroeg ik haar. Ze liep na beneden na de kamer toe, en vroeg of ik thee wou. "Ja graag" antwoorde ik. En ze bracht me een kopje thee. Ze ging tegenover mij zitten op de bank, en legde uit hoe die kamer zo mooi kwam. "Vroeger, woonde ik hier samen met mijn man. We kregen een dochter, genaamd Sylvanna, net als jij". Ik keek verbaasd, hoe wist ze mijn naam, ik had het haar nooit verteld. Ze ging verder: "Toen Sylvanna 14 werd, overleed mijn man. Zonder dat ik het wist, was hij miljonair, hij liet dus een enorme erfenis achter. Met dat geld gingen we het huis opknappen, we begonnen bij Sylvanna's kamer". Ik luisterde heel goed na wat ze zei. "Op de dag dat haar kamer klaar was, kwam ze niet thuis. Ik heb haar nooit weer gezien, maar ik laat haar kamer altijd zo. En blijf hopen dat ze weer terug komt, om toch haar kamer te zien". Ik kreeg tranen in mijn ogen, en de oude vrouw ook. "Wat verschrikkelijk" Zei ik tegen haar. Ze liet een foto van haar dochter zien. Ik schrok, ik leek sprekend op het meisje op de foto. "Hoe lang is ze nou weg"? Vroeg ik aan haar. "Ongeveer een jaar" Vertelde de vrouw mij. Ik keek nog geschrokkender, want ik ben nou 15... Ik wist niet wat ik moest zeggen, en dronk snel mijn thee op. Ik dacht die avond alleen maar aan de foto, de oude vrouw, en die bijzondere kamer. Ik had niet eens tijd om aan mijn ouders te denken. Ik ging optijd na bed, omdat ik toch erg moe was. Hoe kon ik nou op het meisje op de foto lijken? Hoe wist de vrouw mijn naam? En hoe kan het dat het meisje net zo oud was als mij? Die vragen kon ik niet beantwoorden, en uiteindelijk viel ik in slaap...

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 18:41

wauw! weer een mooi stukje, ik smacht naar meer!

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 22:36

ontzettend goed verhaal .. ben benieuwd naar het volgende stuk

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 22:59

Ikkk zag een foutje
wijste me naar een longeerkamer
Wees ipv wijste
Maar nog steeds erg mooi verhaal!
Edit; nog een foutje in die zin, longeerkamer = logeerkamer
Laatst bijgewerkt door LiefsteIwan op 20-09-05 23:47, in het totaal 1 keer bewerkt