achter ons huis, in drentheschaduw van de wolken op de Ben 'An in schotland. ik heb er nog wel veel meer maar ik heb geen zin om ze op te zoeken
ik weet niet of dit helemaal goed isdit ben ik:langs mijn gezicht loopt een strook schaduwik en findira
Er staan echt mooie foto's bij. Door schaduw kan een foto vaak extra emotie krijgen! Alleen vind ik "paard in de schaduw" ed niet echt passen.. Sorry dat ik moet zeuren, maar ik ergerde me er een beetje aan
Bewust zo geknipt,Keek schuin omhoog naar de lamp..En daar heb ik ook wat bewerkingen van gemaakt..In DIT topic staan er nog meer..Het gaat er dus om dat de ene kant van m'n gezicht in het volle licht staat, terwijl je de andere kant amper kunt zien *naja bij de bewerking dan *
Jettie schreef:Bijna tijd voor een nieuw topic! Bijna voor mijn verjaardag Haha morgen dus.Het was toch 'straat' onbekende wegen enzo?
IK weet het, hij is bewogen. Maar daar kwam ik pas achter toen hij al op mijn pc stond, hij is afgelopen week gemaakt op vakantie in Italië.