overbelicht door zonlicht zie zon in schaal op tafel achter kat Hij ligt diep te slapen en wat krijg je als je een oude heer wakker maakt dit
Lisa_melody, die vind ik ook erg gaaf!! Dat donkere dreigende ook erbij, en toch het zonnetje. Prachtige foto En die van Edda blijf ik helemala geweldig vinden
Hier een foto van mij..Ik vond dat het zonlicht er wel mooi op scheen..*in de spotlights* groetjes eva..
Ik bedacht me dat ik er nog eentje had, moet em ff opzoeken en uploaden.,.[edit]Hier is de foto Ambertje op de bankleuning in de zon
Ah!! Leuk topic!Ik ben gek op fotograveren...Mag ik dan bij deze ook een bijdrage leveren??En deze:Ik vind ze wel wat hebben. Jullie ook?Welke zouden jullie uitvergroten voor in een lijstje?Ik heb mijn keuze al gemaakt waarschijnlijk...
Frank, die zijn zeker mooi!Ik zou voor de 2e kiezen, bij de 1e zie je het hoofd niet van het paard enzo. Lijkt net alsof het paard 'voor jou' afgezaagd is zegmaar. De 2e geeft een heel mooi, ontspannen beeld. Wel jammer van de ronde vlek op je rug.
Mooi allemaal!Hier nog een bijdrage van mij.Wie weet wat er onder die zon hangt??Het is nl. niet de maan, want die stond aan de andere kant!
Joemes, rinske, die is echt prachtig!! Die wolken lucht ook, met zo nu en dan een klein beetje blauwig... En die kleuren... Wauw
Amanda schreef:Mooi allemaal!Hier nog een bijdrage van mij.Wie weet wat er onder die zon hangt??Het is nl. niet de maan, want die stond aan de andere kant!Een vlekje?