meeeeeeeeer! ik heb het verhaal net gelezen ik wil weten hoe het afloopt! word ze inelkaar geramd? komt haar broer richard toevallig langs?? vertel!!!!!!!1
jemig maxime! schiet eens op, het is tog niet leuk zo als het niet meer afschrijft, of laat iemand anders afschrijven zou k zggen, maar verder kan je goed schrijven !
Tom gaf haar een schop, ze kromp ineen... 'Tom! Alsjebl...' 'Hou je bek!' riep Tom, en gaf haar nog een schop. 'Aah, laat me met rust!' riep Tiffany en ze sputterde tegen. 'Vuile bitch, had je me maar niet moet verlinken...' 'Maar, maar vader...' 'Hou je bek zei ik toch?!' Tiffany probeerde op te staan, maar tegelijker tijd gaf Tom haar een knietje, ze sprong opzij. 'Aah! Teef!' riep Tom uit en greep naar zijn knie, 'Wat staan jullie daar nou?!' riep Tom boos tegen zijn vrienden, 'Pak haar!!' 'Rennen!' dacht Tiffany, ze rende zo hard als ze kon, ze verstopte zich achter een muur van klimop, 'Waar is ze?' hoor de ze, 'Daar!' 'Ohnee! Ze hebben me gezien!' ze worstelde zich uit de takken, recht in de handen van Igor. 'Hahaa!' riep hij, 'Nee! Laat me los!' Tiffany kon haar tranen niet meer inhouden, 'Vieze ***!' riep ze, 'Ach... wat nou? Ons babytje moet huilen...'zei Igor op een rottoon 'Aah wat ziieeligg...'grapte Gijs erachteraan. 'Laat... me nou... snik... lohoss!' 'Okee, riep Igor, trok haar achterover en liet haar vallen. Met een klap viel ze op de harde stenen, alles werd zwart...