[tek+ schilderij] Portretten - update op p2.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amon_

Re: [tek+ schilderij] Portretten - update op p2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 00:23

Tsja, het wowww zal ik je besparen, al moet ik me beheersen. Weet niet of het een schrale troost is, maar ik herkende wel degelijk een havik op de elventekening, en dat voor je het genoemd had hoor Haha! De fries vindt ik prachtig, op zijn lok na, die ligt er een beetje onnatuurlijk bij, maar hemeltje het is ook moeilijk om met aquarel de zwarte manen gedetaileerd weer te geven. Dus evengoed petje af. Welke ik de mooiste vindt durf ik niet te zeggen, ben gek op elven, eenhoorns en aanverwante fantasy figuren dus maakt het erg moeilijk om te kiezen tussen dat en de "gewone" paardenhoofden. Ik ga na veel wikken en wegen voor de fries, alleen al omdat zijn oog zo verschrikkelijk levensecht is.
Kortom blijf een fan van je tekeningen, kans is groot dat als je de BVA opdrachten achter de rug hebt, je mijn Amon mag vereeuwigen.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 16:21

heel erg mooi gedaan!

Kimmeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 17:30

prachtig gewoon Knipoog

En ik vind die laatste er echt niet simpel uitzien , elk detail is gewoon te vinde ... chapeau Ja ik vind die juist de mooiste Bloos
Die andere 2 zijn natuurlijk ook prachtig .
Alleen bij die elf zie ik de figuur nie echt zo goed .. ik kan het niet uitleggen , maar ik zie iets niet in .. maar dat zal wel aan mij liggen ... Blond ??? Haha!

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 21:37

whoooooooo mooi!!

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 21:12

WAUW! Geweldig dat mensen dat kunnen... Voor hoeveel € doe je het in opdracht?

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 07:35

Ik weet dat je liever commentaar wilt horen, maar mijn eerste reactie was toch echt: WOW!

Toen las ik het commentaar van anderen en zag ik in dat die wel een beetje gelijk hadden, maar ik vind ze nog steeds echt SUPER! Lachen

Marritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 09:11

ze zijn echt heel erg mooi!! vooral de laatste. ik heb niet veel verstand van tekenen, dus op commentaar hoef je niet te wachten (dat kan je trouwens ook niet krijgen, maar toch)

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 20:07

tsjeeeee... die zijn wéér mooi!! die laatste Kwijl echt.. hóé mooi kun je iets maken?? zó dus Knipoog maar, het is mijn gevoel hoor, maar bij die laatste is het naar mijn idee alsof de hoorn ietsiepietsie teveel naar rechts staat.. dat komt waarschijnlijk door het hoofd ofzo.. maarja.. mijn gevoel, zal wel aan mij liggen Schijnheilig

En oh, die fries en tinker, práchtig gewoon!! Elf is ook mooi, maar hou er persoonlijk niet van..

immerslief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 09:47

WOW WOW WOW voor elke tekening ik wou dat ik zo kon tekenen. ik teken altijd van die rare niet kloppende paarden. maar dit is echt mooi. hoeveel vraag je voor zo'n tekening niet dat ik nu direckt er 1 wil maar meschien in de toekomst. ik blijf het geweldig vinden.