Tobilover en ik als 'Model' :D

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 15:50

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 16:20

Macario schreef:
De foto's hebben wel vaak een depressieve uitstraling.. Ik vind de foto's van rainie en fairie vaak erg mooi en speciaal. Maar deze foto's stralen wel meer positiefs uit en dat vind ik juist leuk aan deze foto's.
Enne fairie.. Je mag dan wel veel verstand hebben van techniek enz. Maar dat is geen reden om op deze manier op anderen te reageren. Je maakt idd mooie foto's maar niet iedereen heeft de middelen en dergelijke om ook zulke foto's te kunnen maken. En ze zeggen er zelf bij dat het 'modellen' foto's zijn. Ik vind dat dit daar erg in de richting komt. En dat het niet helemaal jouw stijl is betekent niet dat het daarom maar ordinair is of dat je zo een jongen versiert.. Het is gewoon grof om zo'n reactie te geven op foto's. Jij bent niet heilig of zo hoor Lips are sealed

Mee eens, je haalt de woorden zo ongeveer uit mijn mond.

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:51

Ik vind het, zeker voor iemand van 14, best wel leuke foto's...idd echt creatief zijn ze niet, maar daar was je zelf ook al achter. Mooie omgeving, misschien had je daar inderdaad wat meer gebruik van moeten maken (zoals bij de laatste foto).

Verder ga ik jullie niet vergelijken met de foto's van bijv. Fairie en Rainie, want dat kún je gewoon niet vergelijken (vind ik).

Probeer volgende keer ook het hele object wat je wilt fotograferen (in dit geval de persoon) in beeld te krijgen. Bij jullie ontbreekt er een paar keer een hand of een been Knipoog

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 18:28

sinESappel schreef:
Ik vind het, zeker voor iemand van 14, best wel leuke foto's...idd echt creatief zijn ze niet, maar daar was je zelf ook al achter. Mooie omgeving, misschien had je daar inderdaad wat meer gebruik van moeten maken (zoals bij de laatste foto).

Verder ga ik jullie niet vergelijken met de foto's van bijv. Fairie en Rainie, want dat kún je gewoon niet vergelijken (vind ik).

Probeer volgende keer ook het hele object wat je wilt fotograferen (in dit geval de persoon) in beeld te krijgen. Bij jullie ontbreekt er een paar keer een hand of een been Knipoog

Dank je wel voor je tips

T was ook maar een goedkoop spycammetje Schijnheilig vandaar de kwaliteit.

Volgende keer mogen we miss. de digi van dr vader lenen. Die maakt super mooie foto's

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:43

Macario, dat is dan jouw mening.

Blijkbaar word een stukje tekst en/of wat tips niet vriendelijk opgenomen wanneer er geen Lachen of Haha! smilie bij staat.

Ik heb enkel gezegt wat ík er van vond. Dat is waar ze om vroeg.

En nee, ik ben ook niet heilig, alles behalve. Ik wilde enkel wat tips geven.

En voor nu heb ik even geen zin meer in deze discussie, het loopt toch op niets uit en is voort gekomen uit misverstanden.

kivuli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:37

Ik vind het qua sletterigheid nog wel een klein beetje meevallen eigenlijk ( ook omdat op de meeste foto's de gezichtsuitdrukking op mijn scherm helemaal niet te zien is ) en ik vind
Afbeelding
eigenlijk best leuk - jammer dat hij zo overbelicht is en de kleuren wat flets zijn .. Volgens mij heeft iedereen rond die leeftijd wel eens zulke foto's gemaakt in een "ik doe of ik model ben" bui, heb het op bokt wel eens veel bloter gezien Scheve mond ? Ben het er wel mee eens dat het misschien meer iets voor ITP is. * zal ik de kerstslilngers vast van zolder halen ?

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 13:01

Ja idd.. Lachen
We waren gewoon in een ik doe of ik model ben bui Haha!
Maarja we hebben iig toch wat tips gehad die we kunnen gebruiken Lachen

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 15:14

Ik kan hier dus echt niks sletterigs o.i.d aan ontdekken ...
Ik vind het best mooie foto's afgezien van de kwaliteit! Lachen

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 20:26

Dit slaat echt alles Clown
Heb heel het topic door gelezen en mensen denken echt dat we echt denken dat we J.Lo zijn ofzo op een mooi gras landje.We wouden niks 'kunstzinnigs' doen dus hoef je daar ook niet over te beginnen anders hadden we dat allang bij de foto's gezet
En als je dit sletterig noemt,dan weet ik niet wat je van de rest van de foto's vind in weet ik veel wat voor modellen blad.Een gewone spijkerbroek en een t-shirt kan tegenwoordig al niet meer.Wat dan moet ik in me gebreide trui van me oma gaan lopen ofzo Verward
Doe niet zo kinderachtig.En dit is niet aanvallend bedoeld,maar sommige opmerkingen van bepaalde personen vind ik echt te overdreven Bloos!
En het is ook een camera van 30 euro,dus wat verwacht je daar van.
Gaat om het idee Verward Maar ja sommige mensen kunnen niet lezen of iets opvatten doormiddel van een foto.En probeer eens in de zon te kijken en dan een foto van je te laten maken.Kijken hoe 'geil' je dan kijkt Verward Knipoog Haha!

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 21:33

Pfoe..........het is opeens akelig stil hier Nagelbijten / Gniffelen

GeaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 21:59

Ik heb net ook het hele topic even doorgelezen...
ik vind het jammer dat zo'n discussie ontstaat in dit topic...

Even wat tips....
probeer op je omgeving te letten; ivm met palen en/of fietspaden
probeer het hele lichaam erop te krijgen of focus precies op het deel dat je wilt hebben
daarnaast vind ik bv de foto die op deze bladzijde is geplaatst wel mooi en de laatste op de 1e bladzijde ook wel...

daarnaast....meiden trek je neit te veel aan van het commentaar dat je soms krijgt...
ik heb ook eens van zulk soort foto's geplaatst en ik kreeg veel commentaar over de 'look' terwijl fotografisch ze dan wel oke waren.... en ik van andere mensen die er wel verstand van hadden complimenten kreeg.....

succes meiden!

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 08:06

Hey!
Bedankt! Lachen
We zullen zeker wat met je tips doen Knipoog

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 08:10

Fairie schreef:
Macario, dat is dan jouw mening.

Blijkbaar word een stukje tekst en/of wat tips niet vriendelijk opgenomen wanneer er geen Lachen of Haha! smilie bij staat.

Ik heb enkel gezegt wat ík er van vond. Dat is waar ze om vroeg.

En nee, ik ben ook niet heilig, alles behalve. Ik wilde enkel wat tips geven.

En voor nu heb ik even geen zin meer in deze discussie, het loopt toch op niets uit en is voort gekomen uit misverstanden.

Wie had hem nou veroorzaakt Schijnheilig
Clown

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 09:16

Dat slaat dus ook nergens op he Tobilover... Fairie gaf háár mening, oa omdat jullie schreven dat er commentaar op de foto's mocht komen. Net als Fairie vind ik de foto's niets voor CB, klaar.

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:43

Gaan jullie mij erg veroordelen als ik zeg dat ik me vereerd voel om in dit topic genoemd te worden? Schijnheilig

Wat ik trouwens over de foto's te zeggen heb is dat iedereen bij het begin moet beginnen. Om te fotograferen heb je er interesse voor nodig, want als het je niet interreseert kun je er niet in doorgroeien, zo simpel is dat. En zelfs topfotografen zijn waarschijnlijk zo begonnen.
Veel mensen zien een foto als een foto zonder er kritisch naar te kijken, maar gewoon als plaatje. Ik was gister met mijn zus op de site van Sensation White, en er stond een foto op van het gebouw. Toen zei mijn zus: "Nou wat een leuke foto Rolleyes" terwijl ik gewoon helemaal weg was van die foto.

Nu vind ik het al mooi om te zien dat jij iig een mooie locatie heb gezocht voor je foto's. Het licht op die dag is mooi, alleen fotomodellen in de zon laten kijken zorgt voor een gezicht alsof je een citroen in z'n geheel probeert te eten Tong uitsteken Als je in de zon wilt fotograferen moet je het model weg laten kijken van de zon (zoals hier). Als je het model toch in de camera wilt laten kijken moet je de foto vanuit een andere hoek nemen.

Voor de rest is Fairie een beetje gek. Ik heb een keer op mijn kop gekregen omdat ik een enter na een quote deed Tong uitsteken (dat hooeeeft helemaal niet! Doet ie zelluf al!) *LOL*

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 10:53

Hhahahahahahahaa OK dan!
bedankt voor je tips!

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:01

Pervinco schreef:
Dat slaat dus ook nergens op he Tobilover... Fairie gaf háár mening, oa omdat jullie schreven dat er commentaar op de foto's mocht komen. Net als Fairie vind ik de foto's niets voor CB, klaar.

Niks klaar
Punky zei ook nog bij deze geen commentaar meer dan maar tips.En toch door gaan. Verward
Tips zijn altijd welkom OK dan!
En we mogen toch de foto's gewoon op CB zetten.Tegenwoordig mag je ook niet meer met lol foto's maken.Altijd dat kunstzinnige gedoe Verward
[klaar! Haha! ]

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:22

Had ik geen tips gegeven?

Zo als Pervinco al zegt: ik gaf MIJN eigen mening gevolgt door wat tips.

Ik heb nergens gezegt dat je dit soort foto's niet mag maken en niet mag plaatsen. (Hoe vaak moet ik het nog zeggen? Ik gaf MIJN eigen mening, dat anderen het daar niet mee eens zijn is logisch.)

Ze vroeg in het eerste bericht om commentaar, dus dat doe ik. Ik geef jullie ook nog tips.

Nogmaals: Voor iedereen die dit nog steeds niet snapt: wil je GEEN commentaar (dit kun je immers verwachten) dan moet je dat er niet bij zetten en vragen of ze enkel willen reageren met 'wauw, wat een leuke foto's'

Leer je daar iets van?
Volgens mij niet?

En ja, ik word nu best pissig.
Ik heb totaal GEEN gemene bedoelens gehad. Blijkbaar ontstaan er nogal snel communicatie moeilijkheden wanneer je geen smilies gebruikt en als laatste niet zegt van 'maar boven alles: wel leuk'

Ik zeg er bovendien nog even bij dat het van uit MIJ niet zo bedoeld was maar nog blijven jullie gewoon aanvallen.

Heb je dan een bord voor je kop?

Zei ik niet dat jullie goed op weg waren? Zei ik ook niet dat je lekker door moet gaan met creatieve uitspattingen?

IK verbied niemand iets
Zou flink oneerlijk van mij zijn. En oneerlijk en ik niet.

Ben je het niet met MIJN EIGEN MENING eens, kun je dat ook best op een vriendelijke manier zeggen.

Tobilover, Ik ging er niet over door.
Ik wilde alleen maar het misverstand recht zetten.

Blijkbaar word dat OOK niet op prijs gesteld.

Prima Lachen

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:32

Mis verstand word zo niet echt goed recht gezet.Je mag best een mening geven maar daardoor ontstaan wel meteen veel discussies.En heb niet gezegd dat jij iemand iets verbied.En dat we er mee moeten stoppen.Het was alleen voor de lol,en blijkbaar vind jij ook dat een ander geen mening mag geven,om een misverstand recht te zetten.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:35

Goed Lachen

Wat jij wilt. Jouw mening, die respecteer ik.

'blijkbaar vind jij ook dat een ander geen mening mag geven,om een misverstand recht te zetten'
Heb ik dat gezegt? Volgens mij niet hoor.

Ik denk dat jullie niet echt veel recht hebben gezet. Voor mij in iedergeval niet. Iedereen ging alleen vrolijk door met aanvallen.

Naja, ik geef er niets om.
Nu weet ik in iedergeval in welke topic's ik wel kan regeren, en in welke ik beter mijn eerlijke mening binnen kan houden. Lachen
Laatst bijgewerkt door Mireille op 08-07-04 14:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 14:35

Steph hou nou maar op, ik laat er wel weer een slotje op zetten.

Stoom uit je oren

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:38

Dit is een forum ,Iedereen is vrij om zijn mening te geven..
Of de topicstarter er nu blij mee is of niet...

Maar waarom een slotje?[kun je net zo goed geen topic beginnen]

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:39

Ik citeer:
Fairie schreef:

Beetje tegenstrijdig hè? Om dan toch door te blijven gaan.. Hou er gewoon over op en bied je excuses aan omdat je asociale dingen hebt gezegd. Dan is iedereen blij.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 14:40

nou waarom zou ik er een slotje op willen.
En die reactie van kun je net zo goed geen topic beginnen:
alsof ik dit kan RUIKEN dat dit gebeurt

Stoom uit je oren

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:42

Punky tuurlijk kan je dit neit ruiken Knipoog
Maar verwachten wel, Aangezien dit een forum is waar iedereen VRIJ is zijn mening te uiten Rolleyes