Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Agossie schreef:Is het een idee dat je bij je inzending meldt dat je geen technisch commentaar wil (korrelig, iso, diafragma enz), maar bijvoorbeeld wel ideeën en tips en tricks wil krijgen over bijvoorbeeld de compositie, hoek, horizon of licht? Of wil horen wat een foto met iemand doet? Ik ben zelf ook amateur (heb ooit wel opleiding gehad) en het is echt al even geleden dat ik echt (imo) goede foto's heb gemaakt.
Je kan ook alleen feedback geven op foto's waar jij iets over wil zeggen. Dus misschien één of twee foto's. Of bijvoorbeeld waarom je op een foto gestemd hebt. En er zijn er ook bij die geen feedback willen, dus die sla je sowieso over.
Bellatrix schreef:Wel handig dat je er dan even bijzet als je geen feedback wil.
Agossie schreef:Is het een idee dat je bij je inzending meldt dat je geen technisch commentaar wil (korrelig, iso, diafragma enz), maar bijvoorbeeld wel ideeën en tips en tricks wil krijgen over bijvoorbeeld de compositie, hoek, horizon of licht? Of wil horen wat een foto met iemand doet? Ik ben zelf ook amateur (heb ooit wel opleiding gehad) en het is echt al even geleden dat ik echt (imo) goede foto's heb gemaakt.
De 13e bovendien! Ik heb even onze oude opmaak erbij gepakt;Citaat:Het thema van de maand maart is Lente.
Inzendingen (max. 3) is mogelijk tot en met dinsdag 31/03/2026 23:59uur.
Aansluitend is het mogelijk om te stemmen van 1 tot 2 april 23:59uur.
Inzendingen:
- 1e van xoranlover
- 2e van xoranlover
- 3e van xoranlover
Succes en veel plezier!
Bellatrix schreef:We kunnen het deze maand anders nog doen dat je uit je archief mag halen omdat we geen complete maand hebben.
Is dat een idee? Wat vind iedereen daarvan?