Leuk die kleurplaten, Ezellover! Mocht je de mogelijkheid hebben, zou je eens dikker papier kunnen proberen, komt het aquarel nog mooier uit
Die vogeltjes zijn lekker kleurrijk, vrolijke tekening zo!
Leuke muis met al die vakjes!
Lekker bezig, ThatsMe, leuke teken/schilderlessen!
Leuke challenge, vind die eerste papegaai goed gelukt, maar die 2e is echt tof! Spat lekker van het papier, mooi kleurgebruik!
De bloemen zijn ook mooi!
Mooie tekeningen, Polarize! Die vuurtoren springt er echt uit, ondanks dat ‘ie nog niet af is.
Prachtig, Tabbladen! Heel knap hoe je de beweging er in hebt vast weten te leggen. Deze kunnen zo ingelijst worden en aan de muur!
Thatsme, als je het leuk materiaal vindt, is het zéker de moeite waard om andere aan te schaffen
Jaren geleden ook eens de acrylmarkers van de Action geprobeerd, maar na een dag of 2 waren degene die al gebruikt waren helemaal uitgedroogd
En idd wat je zelf al zegt, echt 3x ergens overheen moeten. Nieuwe markers ga je zeker heel veel plezier uit halen vergeleken met deze.
Ik had al een tijdje geleden m’n kikker afgerond en pas toen hij klaar was viel het me op dat het niet helemaal klopt, hij zit een beetje verkeerd en te ver naar achter in de schelp
En de schaduw onder de schelp moet nog even gefixt worden.

Aquamarkers x potlood
En mijn inzending voor de challenge van deze maand.

Dit is alles wat ik ervoor gebruikt heb: 2 highlighters, 2 acrylmarkers, 2 potloden en 2 aquamarkers.