Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prompter schreef:Haha dank je wel! Dan komt het hopelijk toch goed met de tekeningenZelfs de tekeningen vind ik al prachtig
StalNollie schreef:Als ik alle tijd weghaal die ik heb 'verprutst' dan komt deze bril op 3150,00 euro verkoop prijsZo gaaf heel directe vraag maar gezien het gefriegel en de tijd en alles eromheen wat mag zo iets dan straks kosten.
cissy schreef:Het verbaasd me enigszins dat hij redelijk comfortabel zit haha. Maar ik heb hem alleen gepast. Als je hem de hele dag zou dragen op vakantie, dan word hij wel zwaar denk ik inderdaad.Knap dat je dat zo kunt maken. Ik neem aan dat het een kunstwerk is uiteindelijk want erg praktisch om te dragen is het niet. Lijkt me veel te zwaar op je neus?
-Namiro- schreef:Dank jeOh wat prachtig!!![]()
Ben heel benieuwd naar het eindresultaat
beenjesshar schreef:Wauw, vet gaaf
Blue_Eyes schreef:Superknap! Ik ben heel benieuwd
Dyphusion schreef:Als het goed is zitten in elk stuk 10 oogjesWat een prachtig priegel werkIk doe het je niet na. Is het trouwens optisch bedrog dat het lijkt alsof er bij de ketting tussen de kralen aan de ene kant meer oogjes zitten als aan de andere kant? Of liggen de stukken gewoon niet volledig recht naast elkaar?
kiki1976 schreef:Dank je welWauw echt respect voor je werk, vind het echt onwijs knap gemaakt.
hannelot schreef:super leuk, dank je wel!Woww, dit is echt heel gaaf! Ik volg mee
Manadeluca schreef:Dank je welHeel knap gedaan. Een meesterwerk.
noviceh schreef:Dank je wel! Ik speel nog heel even met het idee om er schroeven voor te maken ipv te klinken.Wauw, wat een prachtig kunstwerk!Ik duim voor de scharnieren!!
Bellatrix schreef:Gewoon thuis in een vitrine zetten denk ikWat ga je er trouwens mee doen als hij af is en je presentatie is geweest?
jeetje77 schreef:Dank je!!Wauw wauw, wat een kunstwerk! Heel erg bijzonder geworden.
kally schreef:Dank je wel! Ik ben ook heel benieuwd haha.Wow…wat een mooi stuk voor je afstuderen, knap dat je zo kunt priegelen…
Ben benieuwd naar de beoordeling ervan!
Zoolgangster schreef:Nee klopt, maar daar kwam ik gaandeweg eigenlijk pas achterWauw, je hebt het jezelf niet makkelijk gemaakt!
Yavanna schreef:Mochten er psychologen in dit topic zitten, ik zal de nummers van mij en mijn klasgenoten wel even doorgevenZou er een speciale hulpgroep voor gestresste, toekomstige edelsmedentherapie groep zijn? GTETG groep
, gat in de markt.
![]()
Echt supergaaf en ik zou hem gewoon af en toe dragen. Ik vind je brillenkoord ook zo mooi, maar ben dol op amethyst.
En ik snap dat je het project zat bent, dat is heel herkenbaar. Maar als je dan klaar bent en je cijfer is goed, dan is het al het gedoe waard.
Lielle schreef:ik vind het waanzinnig!