Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Hedi schreef:Wauw prachtig![]()
Ga je meer delen? Ik ga je in ieder geval volgen op insta(met mijn eigen creatieve account)
Ufurio4e schreef:Ik vind ze heel gaaf. Waar ga je op de braderie staan?
janneke_S schreef:Wat ontzettend gaaf! Knap dat je dat kan.
Denk je dat je een slang (koningspython) zou kunnen maken?![]()
ik was wel blij dat ik hem zelf toch niet uitgepakt had, want zo goed ingepakt als jij had gedaan was mij niet weer gelukt
. Maar hij is in het echt absoluut zo mooi als ik op grond van de fotos verwacht had
de ontvanger was er super blij mee en vond hem ook schitterend. Lang geleden dat ik zo'n persoonlijk cadeautje kon geven, maar de kwaliteit was ook gewoon echt super. Dus dank je wel voor dit topic

blij dat ik nog een extra rondje gemaakt heb
(ik was de markt al over geweest en zei tegen mijn moeder 'ik heb helemaal geen glas in lood gezien!' Dus toen zijn we nog een rondje gegaan
).
.
Lalidan schreef:Ik ben een klaproos en een ster rijker
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Echt, ik vind alles wat je hier in het topic geplaatst hebt op de foto al zo ontzettend mooi. Maar in het echt zijn ze echt nog veel en veel mooier.... Ik ben verliefd op je werk, wat een schitterende dingen!blij dat ik nog een extra rondje gemaakt heb
(ik was de markt al over geweest en zei tegen mijn moeder 'ik heb helemaal geen glas in lood gezien!' Dus toen zijn we nog een rondje gegaan
).
Leuk om in je even gesproken te hebben!
JorineV schreef:Dammie schreef:Wat een gave dingen! Die ijsvogel
Z'n broertje staat hier in de kamer mooi te wezen, heel blij mee!