Iedereen hier ook nog gekleurd? Heb dit weekend weinig tijd gehad, maar mijn nieuwe boeken zijn aangekomen dus nu heb ik wel weer tijd. Net een klein plaatje gekleurd. Zal straks posten, want ga een nieuw boek beginnen ook
SincereQ
Geplaatst: 04-11-24 17:55
Welke boeken had je besteld? Ik ben ook bijna toe aan een nieuwe hehe.
Ik heb deze gister gekleurd:
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 04-11-24 18:33
Ik heb een lading digitale scheldwoordenkleurplaten gekocht Voor volgend jaar heb ik een zelfgemaakte agenda en de maandomslagen worden elke maand zo'n kleurplaat. Zodra ik zo wat geprint heb zal ik wat showen, in spoiler want tja bokt & jeugdjournaalproof enzo.
Als jullie dat niet te erg vinden dan kom ik gezellig mee kletsen ik ga deze batch inkleuren met stiften op waterbasis.
Ja alcohol is beter, daar dacht ik alleen te laat aan want ik heb papier gebruikt wat daar niet tegen kan, de achterkant moet leesbaar blijven. Als ik mij er te erg aan ga ergeren dan print ik ze wel opnieuw
Ja ik ben wel fan van de alcoholmarkers! Ze bevallen me zeer goed!
Ik heb mijn eerste Kersttekening gemaakt uit het Christmas Hygge boek. Echt zo schattig!
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 04-11-24 20:05
Oh wat schattig weer Die van jou ook SincereQ! Leuk met de kleur verlopen en de witte details
Dieuwke_
Geplaatst: 04-11-24 20:07
Ik ben heel erg benieuwd naar die scheldwoordenplaten!
Wat een mooi plaatje SincereQ! Van welk cozy boek is die?
Gaaf Furst! Onze kleurboeken komen vandaag binnen (Spooky Cutie, Fuzzy Hygge en Fuzzy Hygge Christmas Vibes) en de markers ergens rond de 27e als het goed is. Maar alles gaat in de zak van Sint
SincereQ
Geplaatst: 04-11-24 20:14
Super cute Furst Scheldwoordenkleurplaten klinkt ook fantastisch
Deze zit in Fuzzy Hygge, Dieuwke! Jammer dat je nog even moet wachten.
Oh je moet nog een hele tijd wachten dan Dieuwke! Heb je de Ohuhu’s gepreorderd? Ja toch dacht ik?
NorwayFjord
Geplaatst: 04-11-24 20:39
Ohh Furst hij is echt heel cute geworden!
Respect dat je nog zo lang kan wachten Dieuwke! Mijn boeken zijn vertraagd naar woensdag ipv vandaag en dat vind ik al lang
Hier dus aan het wachten op 3 boeken, dan kan ik beginnen! Ik heb Spooky Cutie, Little Spooky en Tiny Cats besteld van Coco Wyo Heb al markers van de Action en witte pennen dus ben ongeduldig aan het wachten haha
Ja lastig dat wachten! Ik vond dat ook toen m’n markers later kwamen
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 04-11-24 20:42
Komtie, mijn agenda met kleurplaatjes voor 2025! dit zijn er een paar, het was een beetje overkill om ze allemaal op de foto te zetten. De rest zien jullie dan vanzelf zodra ik ze ga inkleuren, dan maak ik ook de maandtekst erbij (want nu zie je niet welke maand het is) Met strategisch geplaatste pennendopjes zodat ook het jeugdjournaal mee kan kijken
Norwayfjord, als je een printer hebt dan kan je misschien al online iets leuks zoeken en printen als je al aan de slag zou willen?
Zo en dan ga ik nu inkleuren Zin in!
Dieuwke_
Geplaatst: 04-11-24 20:42
Furst schreef:
Oh je moet nog een hele tijd wachten dan Dieuwke! Heb je de Ohuhu’s gepreorderd? Ja toch dacht ik?
Ja klopt, bij de Be Creative Shop na jou tip!
Edit: wat tof Telpeva!
maj0
Geplaatst: 04-11-24 20:46
Hier weer een kleurplaat af
En ik heb mijn nieuwe stiften binnen
Hier heb ik er even een klein stukje mee gekleurd. (boekje zat er bij) Lijkt wel heel mooi
Zo respect Dieuwke zolang zou ik ook niet kunnen wachten. Ik ben benieuwd naar al jullie kleurplaten en boeken!
Oh wauw Telpeva wat gaaf zeg. Ik ben heel benieuwd hoe ze straks zijn als je ze ingekleurd hebt.
SincereQ
Geplaatst: 04-11-24 20:47
Hahaha tof Telpeva!
Ik heb misschien net Girl Moments en Gummy & Pecky besteld
Furst
Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-24 20:48
Ah zo gaaf! Heb toch al enkele mensen geinfluenced, hahah.
Leuke plaatjes weer allemaal zeg! Hier word ik blij van
Furst
Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-24 20:48
SincereQ schreef:
Hahaha tof Telpeva!
Gummy en Pecky! Zo cute zijn die! Van Vivi Tinta toch?
SincereQ
Geplaatst: 04-11-24 20:50
Furst schreef:
SincereQ schreef:
Hahaha tof Telpeva!
Gummy en Pecky! Zo cute zijn die! Van Vivi Tinta toch?
Ja klopt!
NorwayFjord
Geplaatst: 04-11-24 21:22
Mooi maj0!
Ohh Gummy en Pecky, die is ook leuk ja
Ik kwam een TikTok tegen met boekjes van Erika Dreamcatcher en toen heb ik totaal niet impulsief 2 boeken van haar gekocht en nog de Ocean Scene van Coco Wyo Ze zouden ook woensdag binnen moeten komen dus ik kan even vooruit dan lol
Nee het is niet hetzelfde, het is in mijn beleving iets minder streperig als waterbasis, het egaliseert minder goed als alcohol. De mate van door het papier heen drukken is vergelijkbaar met waterbasis, aan de achterkant van het papier zie je dus niks
De lucht is misschien aan de donkere kant maar het oogt wel realistisch, ik bedoelde vooral het kleurverloop er in want dat is netjes gelukt