Hingarden: Wat een mooie compositie, ook hoe het water is gevangen… technisch een mooie foto Skogsmulle: Prachtig beeld! En aan iedereen, wat een mooie foto’s en inzendingen, elk op hun eigen manier. Voor mij de eerste keer dat ik mee doe, maar leer veel van wat jullie inzenden.
Foto's waar niet voor geposeerd is. Je neemt het moment zoals het zich voordoet. En in deze foto's is het jaargetijde duidelijk aanwezig, zo vertelt een foto wat meer. (Er waren meer foto's die me om deze redenen meer aanspraken....)
miereneter
Geplaatst: 20-09-24 14:07
Lastig, lastig, wat een mooie en sfeervolle foto's allemaal.
Stem 1: Mariett Stem 2: Skogsmulle
Mariett: vanwege de styling en de power die je hebt vastgelegd. Skogsmulle: ik weet niet precies wat, maar de foto is precies goed. Je ziet alle haren van die heerlijke vacht en toch het hele paard. Sfeervol zo in de kou.
Cambionn
Geplaatst: 20-09-24 14:41
Stem 1: Skogsmulle Stem 2: Loontje_
Ik ben in winterstemming geloof ik
Honorable mention (geen stem) voor Mondy, vind de foto erg leuk en heb enorm getwijfeld tussen deze en Loontje_ voor mijn 2e stem.
MirjamRobin
Geplaatst: 20-09-24 15:07
Stem 1: Skogsmulle Stem 2: Daihyo
De foto van Skogsmulle springt er echt uit voor mij. Prachtige plaat, prachtige kleuren.
De foto van Daihyo vind ik leuk omdat het wat anders is. Ik vind het een interessant beeld en blijf er echt even naar kijken. Qua compositie klopt het voor mijn idee ook.