Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tallie1979 schreef:Wat een leuke jurken, Jis!![]()
En pyrografie, ik heb er aan gedacht het ook te proberen, maar dan heb ik er nog een hobby bij!
Ik heb zelf ook weer een pony gemaakt. Het origineel is stik duur.Dus eigen variant gemaakt.
Mijn eigen Rapunzel variant.
[ [url=m/v2pnGC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cxHuAh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jis_ schreef:Ik moest aan dit topic denken toen ik tijdens het opruimen deze stof van oude gordijnen tegenkwam, was hem helemaal vergeten. Geen idee of ik hem ooit zal dragen maar ga hem wel in mijn maat afmaken.
[ [url=m/qOpDgy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vwquHL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog een zelfgemaakt jurk naar eigen ontwerp. Ik heb hem wel al een keer gedragen, op deze foto was hij nog niet helemaal af.
[ [url=m/tdL6qY.jpg]Afbeelding[/url] ]
PotjeMayo schreef:Ik doe ook mee
Ik heb aardig wat hobby's die elkaar afwisselen. Op het moment doe ik het meeste aan fotografie, sieraden in elkaar zetten en borduren. Tekenen en schilderen deed ik ook, maar dat ligt al een tijd stil.
Mijn meest recente borduurwerk
[ [url=m/dyFTFV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Captain schreef:Ik kom hier even binnen vallen.Ik heb onlangs 'potions' ontdekt via instagram, en heb een starterskit besteld en ben vandaag aan de knutsel gegaan. Zo verslavend!
Leuk om even wat kleine dingen te proberen maar ik wil uiteindelijk wel naar wat grotere potions.
[ [url=m/4zLhs6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Vv2MEY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/twaeLW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sQ0dld.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weet iemand of er een winkel is waar je mooie glazen flesjes kunt halen? En hangertjes? Ik kan dat allemaal wel online bestellen maar dan moet je vaak veel van 1 soort bestellen. Of bestaat er ook een website waar je veel losse dingen kunt kopen?
Captain schreef:Ik kom hier even binnen vallen.Ik heb onlangs 'potions' ontdekt via instagram, en heb een starterskit besteld en ben vandaag aan de knutsel gegaan. Zo verslavend!
Leuk om even wat kleine dingen te proberen maar ik wil uiteindelijk wel naar wat grotere potions.
[ [url=m/4zLhs6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Vv2MEY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/twaeLW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sQ0dld.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weet iemand of er een winkel is waar je mooie glazen flesjes kunt halen? En hangertjes? Ik kan dat allemaal wel online bestellen maar dan moet je vaak veel van 1 soort bestellen. Of bestaat er ook een website waar je veel losse dingen kunt kopen?