Het woordgrapje vind ik ook heel geslaagd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
die peach achtergrond past er perfect bij.
Heel leuk nick!

al vind ik een kleur wel een leuke, daar kan je alle kanten mee op.

dus wanneer ik hiermee verf gebruik ik altijd zo'n oud plastic disc pallet die ik verder nooit gebruik vikawiek schreef:Begrijp ik goed dat je voor de maandelijkse challenge elk soort prompt kan opgeven? Ik ben soms wat langzaam met dit soort dingenal vind ik een kleur wel een leuke, daar kan je alle kanten mee op.
---
Ik heb het simpel gehouden voor het begin van het jaar. Ik heb boven mijn bureau 2 kleine cartoons van m'n paarden. Maar 1 leek eigenlijk niet zo op paard, dus 'm vernieuwd.
[ [url=m/un6L4k.jpg]Afbeelding[/url] ]
.

en hopelijk lukt het schilderen?

wordt pas echt leuk als ik aan haar 'merrie' hoofd toe ga komen 
is best klein denk ik?
ooit eens gedaan en mijn bureau glittert nu nog 
zulke leuke vogeltjes

adhd en geduld werken niet zo goed samen 
vikawiek schreef:Begrijp ik goed dat je voor de maandelijkse challenge elk soort prompt kan opgeven? Ik ben soms wat langzaam met dit soort dingenal vind ik een kleur wel een leuke, daar kan je alle kanten mee op.
---
Ik heb het simpel gehouden voor het begin van het jaar. Ik heb boven mijn bureau 2 kleine cartoons van m'n paarden. Maar 1 leek eigenlijk niet zo op paard, dus 'm vernieuwd.
[ [url=m/un6L4k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fnanne schreef:@Jis: ze heeft veel verschillende gezichten, dus komt vast goedwordt pas echt leuk als ik aan haar 'merrie' hoofd toe ga komen
. 1 is een keer op een schilderij gaan zitten/liggen (gelukkig droog) en leg ze daarom nooit meer neer.