Nice ook San! benieuwd naar het resultaat. Ik ga kijken naar Fefa, ken ik niet
Edit: Bijzondere en mooie stijl, beetje art nouveau
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jis_ schreef:Oeh dat ziet er tof uit Seven!
Nice ook San! benieuwd naar het resultaat. Ik ga kijken naar Fefa, ken ik niet
Edit: Bijzondere en mooie stijl, beetje art nouveau
.
.
hele sprekende koppies hebben ze. 

Seven schreef:Dank je jeika
Ik moet zeggen wauw ziet er al geweldig uit zeg mooie diepte in de vacht heb je gemaakt zo
San
Hij is een stuk lichter dan het blauwe daardoor alsnog besloten wat anders te doen nu de paarden met highlights etc geven volgende ronde en ik denk dat het dan meer 1 plaat word
.
.
. De vacht heb je heel mooi neergezet.
Knappe portetten ook!
Het geheel is nog wel erg koel voor mijn gevoel. Zouden wat warmere tinten in de paarden en/of achtergrond nog helpen misschien?
Was wel ff spannend op ‘m naar buiten te krijgen. Tweede achtergrond vind ik veel mooier, met een vage suggestie van bos en het donkere geeft veel meer diepte. Benieuwd hoe hij uitpakt!
Maar ik hou ‘t nog even mooi ‘offline’, dat voelt prettiger als het nog zo in wording is.
! Het is A4 formaat, ik heb eerst een schets gemaakt van hoe ik het wilde hebben, e.e.a. uitgeprobeerd, nu voor t echie
.
.
Appeltje_1 schreef:LoveGlove schreef:Oehhhh ik volg! Als ik iets heb gemaakt zal ik het zeker hier posten als dar mag, maar ik kan me niet houden aan uitdagingen. Ik kan het gewoon niet
Hetzelfde hierIk ging vandaag beginnen aan een tekening, zei ik tegen mezelf
![]()
Ja uhm, niet eens mijn tekenboek geopend
.
Ik heb helaas al een jaar niet meer getekend, dus we zullen zien
Ik kan zelf wel wat bedenken, maar nooit uitvoeren
(of te motiveren
) 

heb je spider-man no way home al gezien? 

.
.
. Dit wordt een boekenlegger voor mezelf.
mijn doel is überhaupt tekenen dus ik hoop hier af en toe wat te kunnen laten zien. En anders geniet ik mee van jullie werken. 
dat klinkt misschien wat kinderachtig maar voor mij heeft dat ook een warm gevoel van jeugdsentiment