Ik zit me blind te staren op de eerste, maar ik zie het niet

Wie helpt me haha.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
huricane schreef:Super mooi, vooral de laatste is prachtig.
Ik zit me blind te staren op de eerste, maar ik zie het niet![]()
Wie helpt me haha.
Nevony schreef:huricane schreef:Super mooi, vooral de laatste is prachtig.
Wie helpt me haha.en als je het eenmaal ziet, kun je het niet meer ‘ontzien’.
Er zitten vier grote blauwe bijtjes bovenaan ongeveer in het midden. Dat lijken voor mij de oren en neusgaten. En dan daartussenin de ogen.
Fitzroy schreef:Geweldige kunst maak jij! Met de stippenfjord heb je toch ook meegedaan aan de kunstverkiezing hier op Bokt?
Alleen die had ik gezien (en als favoriet bestempeld) maar de andere twee zijn ook geweldig.
Wat een eer dat je naar Italië mag met je werken!
pien_2010 schreef:De laatste vind ik erg ontroerend mooi en ook emotioneel. Ik ben eigenaar van 2 paarden die hier niet meer zijn en voor mij verbeeld het 3e schilderij waarin onze vrienden hier zijn en ook ergens anders. Echt heel erg mooi. Op de 1ste ga ik nog eens kijken na de hulp aanwijzing.En nu zie ik het wel. Mooi gedaan hoor!
candalisa schreef:Ik ben echt geen kunst fan het pakt me niet maar die laatste pfff wat je verteld over het verhaal voel ik meteen… de vogels vertellen het verhaal van een leven en daar komen dan weer grotere herinneringen in voort …
Nevony schreef:![]()
Ooh wat ontzettend gaaf! En zo verdiend
echt prachtige werken, van harte gefeliciteerd! En natuurlijk ook heel leuk om een reis naar Italië te mogen maken met andere paarden- en kunstliefhebbers. Houd je ons op de hoogte van hoe het verloopt, want de fans van het eerste uur zijn natuurlijk heel benieuwd
Nevony schreef:huricane schreef:Super mooi, vooral de laatste is prachtig.
Wie helpt me haha.en als je het eenmaal ziet, kun je het niet meer ‘ontzien’.
Er zitten vier grote blauwe bijtjes bovenaan ongeveer in het midden. Dat lijken voor mij de oren en neusgaten. En dan daartussenin de ogen.
anca schreef:Je had het over kaarten van je werk. Waar kan ik die vinden ?
anca schreef:YvonneV schreef:En nog zie ik het niet
Moet je even kijken naar the making of. Daar is het duidelijk