Jij leek eerst heel zwart wit maar op de foto met de potloden zie je dan toch meer kleuren

Ergens mis ik wat blauw maar dta komt denk ik ondat ik zelf een blauwe periode heb kwa tekenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Dilan93 schreef:Ik wil er nu ook wel een Doofenschmirtz bij hoor
Moet eigenlijk wel, he.
Prairy schreef:Ik kom echt nooit in dit deel van bokt, maar wat maak jij een gave tekening
Ik haat volg topics die nog niet af zijn, the suspense is killing me
Bedankt. Leuk dat je dan toch even komt spieken, haha.
Misschien heeft Doofenschmirtz een suspensinator killinator of zo voor je.
Seven schreef:Ziet er goed uit san
Jij leek eerst heel zwart wit maar op de foto met de potloden zie je dan toch meer kleuren
Ergens mis ik wat blauw maar dta komt denk ik ondat ik zelf een blauwe periode heb kwa tekenen
VuurVleugels schreef:Schitterend, echt adembenemend! Ik kijk vaker naar prachtige tekeningen op bokt, maar dit is de eerste keer dat mijn gedachte direct is 'die wil ik hebben!'
Dus, brutale vraag: is hij te koop? Dit is de eerste keer dat ik zo iets vraag en ik zie het ook nooit anderen doen dus als dit extreem onbeleefd of niet toegestaan is dan mijn excuses!
_San87_ schreef:VuurVleugels schreef:Schitterend, echt adembenemend! Ik kijk vaker naar prachtige tekeningen op bokt, maar dit is de eerste keer dat mijn gedachte direct is 'die wil ik hebben!'
Dus, brutale vraag: is hij te koop? Dit is de eerste keer dat ik zo iets vraag en ik zie het ook nooit anderen doen dus als dit extreem onbeleefd of niet toegestaan is dan mijn excuses!
Oh wat leuk om te lezen, dank je wel.
Helaas ben ik echt een heel heel egoïstische artiest, ik verkoop mijn werken namelijk niet/nauwelijks.
En voel je niet bezwaard, gewoon vragen, dat is heel normaal.
VuurVleugels schreef:_San87_ schreef:
Oh wat leuk om te lezen, dank je wel.
Helaas ben ik echt een heel heel egoïstische artiest, ik verkoop mijn werken namelijk niet/nauwelijks.
En voel je niet bezwaard, gewoon vragen, dat is heel normaal.
Haha heel begrijpelijk hoor en geen enkel probleem! Dan heb je gewoon alvast een adresje voor de astronomisch kleine kans dat je er een keer op uitgekeken raakt
kiwiwitje schreef:Hij is echt gaaf
culaccino schreef:Awww!Ik dacht even dat de snavel (?) net wat te roze zou worden, maar nu die af is, klopt het allemaal weer. Echt knap hoe je die vacht hebt getekend! Mag je weer trots op zijn
marley93 schreef:Hahahaha die ondersteVeeg me op.
Hij is wel ontzettend mooi geworden! Net zo aaibaar als een echte.
Dilan93 schreef:Hij is supergaaf!
Fijn ook dat Doof m goedkeurd
kiwiwitje schreef:Ik vind hem zo gaaf! hij lacht
Jolien87 schreef:Die heb je weer ontzettend mooi gemaakt! Ik ben heel nieuwsgierig naar de reactie van de dierentuin.
ievie schreef:Heel mooi!