Rubs schreef:Wat ongelofelijk mooi, wow!
Dank je

Straks maar eens verder kleuren, het is toch schijtweer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
culaccino schreef:Mooi, mooi!Mijn aandacht wordt wel steeds getrokken door die hele rechte pluk achter zijn oor, maar misschien heb je dat bewust gedaan. Zo nee, dan zou je die zongebleekte puntjes nog wat kunnen afzwakken. Mooi hoor, die textuur van die manen! Is dit de uiteindelijke uitsnede, dus zonder oren? Vind ik ook mooi
_San87_ schreef:Ja! Dat heb je goed gedaan. Ik vind het ook niet storend, hoor. En mooi gekozen, die uitsnede!culaccino schreef:Mooi, mooi!Mijn aandacht wordt wel steeds getrokken door die hele rechte pluk achter zijn oor, maar misschien heb je dat bewust gedaan. Zo nee, dan zou je die zongebleekte puntjes nog wat kunnen afzwakken. Mooi hoor, die textuur van die manen! Is dit de uiteindelijke uitsnede, dus zonder oren? Vind ik ook mooi
Ja, snap ik. Ik moet daar nog even naar kijken. Er zit iets een draaiing in zijn hoofd, daarom zijn de eerste plukken haar lichter.
Citaat:*met druk op het potlood de kleurafgifte bepalen. Lichte druk = minimaal kleur, meer druk = meer kleur, veel druk = heel veel kleur, nog meer druk is een gebroken punt.
culaccino schreef:_San87_ schreef:Ja! Dat heb je goed gedaan. Ik vind het ook niet storend, hoor. En mooi gekozen, die uitsnede!
Ja, snap ik. Ik moet daar nog even naar kijken. Er zit iets een draaiing in zijn hoofd, daarom zijn de eerste plukken haar lichter.
Boras schreef:Love it! Again
Neon schreef:Yayyyy weer een tekeningzoals altijd... het is prachtig
(ik mis nog steeds de "ik ben fan knop" / "stalk ts, er is een nieuw topic" knop ) toch jammer dat Bokt mijn stalk neigingen niet steunt... zouden ze wat mee moeten doen...
Citaat:*met druk op het potlood de kleurafgifte bepalen. Lichte druk = minimaal kleur, meer druk = meer kleur, veel druk = heel veel kleur, nog meer druk is een gebroken punt.
Thanks voor de tip (flikkert alle potloden en alle losse punten linea recta de vuilnisbak in)
_San87_ schreef:TheWelsh schreef:Wauw ik ontdek nu pas hoe goed jij kunt tekenen!! Heb je dit jezelf aangeleerd??
Ik heb je een vriendschaps verzoek op instagram gestuurd want ik wil je zeker volgen!!
Ja, allemaal zelf aangeleerd. Ik zag het idd, leuk dat je volgt!
TheWelsh schreef:_San87_ schreef:
Ja, allemaal zelf aangeleerd. Ik zag het idd, leuk dat je volgt!
Je bent echt super getalenteerd!!
Ik ga op mijn gemak alles bekijken.
huricane schreef:Bijna klaar!
Hij is prachtig!
anoukwendy schreef:Oh myyyywauw echt super vet!!