Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:vikawiek schreef:Wat je zou kunnen doen met betreft de manen is je potloden op standje moordwapen slijpen en dan de plukken manen die overlopen in de vacht zo vorm geven. Als je het hebt en durft kan je met een witte gelpen losse haartjes maken over de vacht heen. Dus van die 'fly aways'. Wel spaarzaam, hoe vaak ik al de fout ben ingegaan om teveel te maken en dan heb je opeens nog een pluk haar
Hij is desondanks dat je niet helemaal tevreden bent (welke tekenaar is dat wel over z'n tekeningen) echt goed gelukt en heel duidelijk Jim
*Kuch. Ik.
Daihyo schreef:Dank voor de complimenten! Ben er zelf stiekem ook wel een beetje trots op. En heel blij met de tip van de gellyroller.
Voor de volgende ga ik gebruik maken van masking film voor de witte delen. Als het werkt zoals ik in mijn hoofd heb, dan zou dat wel eens super kunnen werken voor witte delen en haren.
Oh en de eerste vragen naar opdrachten krijg ik ook. Grappig, dit is pas de 3e serieuze poging
Besloten om dat niet te doen. Ik wil niet de druk, verplichting en deadline. Laat het maar lekker hobby blijven
Dan kan ik nog eens watverprutsen