[VER] Mijn man is wél crimineel.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

candalisa

Re: [VER] Mijn man is wél crimineel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 08:15

Krijgen we nog ergens een flashback hoe ze toch weer bij elkaar gekomen zijn? Daar ben ik we benieuwd na namelijk!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 10:23

Voor mij is niet helemaal duidelijk van wie Black Jack is en wie hem die naam heeft gegeven, is dat Tobias of Jeff?

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 10:30

Ik volg ook weer leuk!

FlappieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 10:50

Ja! *\o/* *\o/* Ik volg ook weer!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 10:53

Telpeva schreef:
Voor mij is niet helemaal duidelijk van wie Black Jack is en wie hem die naam heeft gegeven, is dat Tobias of Jeff?

Jeff toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 11:12

Stukje geknipt:

Jeff heeft het paard Black Jack genoemd. Hij zal daar vast een theorie bij hebben

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 11:39

Thanks! Ik ben weer bij :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 14:06

"Maar dat is toch een familiefilm?", "ja klopt" , zeg ik "een familiefilm, vinden we leuk."

Tobias weet heus wel dat we ons geld niet helemaal legaal verdienen. Misschien is hij bang dat we er kinderen bij betrekken, wat nooit onze intentie is.

Uiteraard gaan we niet naar die film, als hij een artikel in de krant leest weet hij genoeg.

Het is druk in het vondelpark. Dit keer willen we de man met het litteken uitschakelen. We hebben gehoord dat hij ons heeft getipt bij de politie en we moeten voorzichtig zijn. Het is schieten of geschoten worden. Ik trek de riem van mijn mamajas recht en knik vriendelijk naar een passerende mevrouw.

"Wat schattig, een baby," zegt ze "even kijken hoor," Voor dat ik het door heb probeert ze haar hoofd in de kinderwagen te steken. "Pardon we hebben haast" zeg ik en ik manouvreer de kinderwagen de andere kant op. De mevrouw kijkt nukkig en loopt weg.

"Hahaha," Jeff moet lachen."Dat ging net goed, ze had bijna de pop zien liggen.." Ik glimlach terug, maar merk dat ik toch wat zenuwachtig wordt. Het is zo druk in het park en er lopen ook kinderen rond.

"Misschien moeten we een ander moment afspreken," zeg ik. "Welnee!" zegt Jeff. "Jij kunt schieten als de beste, ik vertrouw jou schat, het komt goed."

Wat zenuwachtig loop ik verder, check ik de parasol en frutsel ik zo ongemerkt mogelijk wat kogels uit mijn handtas. Ik laad het pistooltje, richt mijn parasolletje de goede kant op en...... pang!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 14:10

Talietjuh schreef:
check ik de parasol en frutsel ik zo ongemerkt mogelijk wat kogels uit mijn handtas. Ik laad het pistooltje, richt mijn parasolletje de goede kant op en...... pang!

_O- :9

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 14:18

Ik identificeer me al helemaal met het hoofdpersonnage, knap! Zou zelf ook per ongeluk pistolen laten afgaan op foute momenten :')

Zonder dollen, wat fijn dat je weer verder schijft! Wat een spannend begin! Benieuwd wat er voor en er na gebeurt(de)!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 14:22

Denk dat ze Jeff geraakt heeft _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 14:27

Afbeelding

De inspiratie komt v. onze eigen kinderwagen O:)

Je kunt de paraplu alle kanten op bewegen, ideaal niemand verwacht zo'n vermomming :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 14:27

MarjanB schreef:
Denk dat ze Jeff geraakt heeft _O-

Hahaha, dat zou helemaal een mooie zijn! _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 14:33

_O- Briljant

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 14:37

Hahaah.. Ik zie het zo voor me :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 14:39

Mochten jullie in de krant ooit een artikel lezen over een overval met pistool in paraplu van kinderwagen "it wasn't me" :D en "Ik heb niemand op ideeën gebracht hoop ik :o?" of we tippen alle lezers v bokt" :9

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 14:42

Talietjuh schreef:
Mochten jullie in de krant ooit een artikel lezen over een overval met pistool in paraplu van kinderwagen "it wasn't me" :D en "Ik heb niemand op ideeën gebracht hoop ik :o?" of we tippen alle lezers v bokt" :9

Ontmaskerd vanuit onbekende hoek dankzij de bokt politie _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 15:13

"Jeff, zet jij even de groene bak aan de weg? "

"Niet weer hè," Jeff lacht en geeft mij een knipoog. "Euhm.." zeg ik en ik bloos.

BERGEN- De goedgeboerde graaf Olivier van Machteld, beweert beschoten te zijn vanuit een afvalbak. Het vermoeden is dat deze van de buren afkomstig is, maar zij zaten op dat moment in Curaçao..
De graaf heeft een wond in zijn enkel aan het incident over gehouden.

"Tobias is met vakantie," antwoord ik.

Maar goed ook, want na het kinderwagen incident had Tobias wel wat vragen. Eenmaal thuis heeft hij de kinderwagen gevonden ondanks dat we dachten deze goed verstopt te hebben in de schuur achterin. De kogels hebben een scheur in de kap achtergelaten. Onze vriend met het litteken kan zijn wandeling door het vondelpark niet na vertellen. Nu de buurman nog.

Wat een vervelende vent is dat..

Eenmaal terug geeft Jeff mij een zoen."Je weet toch dat ik trots op je ben, hè streep van mij."

Ja zeg ik en ik knik. Het huwelijk op Bali was werkelijk prachtig. Mijn vader had zich erbij neergelegd na de breuk met mijn moeder en het feit dat Jeff goed geld binnen haalde. Hij heeft mij naar het altaar gebracht ondanks dat hij meer fan is van Tobias.

Voordat Jeff en ik elkaar weer terug vonden ben ik een paar jaar samen met Tobias geweest. Hij wilde geen kinderen helaas en dat is de reden van mijn breuk met hem en mijn keus toch weer voor mijn jeugdliefde Jeff te kiezen. Jeff is nooit uit mijn hoofd en hart gegaan.

Mijn moeder woont nu in een appartement in Den Helder samen met Robert. Hij is nooit volwassen geworden. Barry woont bij mijn vader in Alkmaar. Ik zie iedereen nog.

Mijn moeder en Robert doen nu gewoon normaal tegen Jeff.

Mijn leven is 360 graden veranderd en ik geniet ervan.

"Zal ik een nieuwe kinderwagen bestellen?" vraag ik aan Jeff.

Jeff glimlacht. "Wat ben je nu weer van plan Streep?"

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 15:23

Ok, dus als ik het goed begrijp
Ze woont samen met jeff, waarmee ze een succesvol crimineel duo is
Woont haar ex tobias bij hun waar ze nog regelmatig sex mee heeft
Haar ouders zijn uit elkaar
En ze is een gelukkig crimineel?
Ohja, en iedereen lijkt ok te zijn met de vent waar ze eerder voor het huis uit is geschopt?
En alle onzekerheden en ruzies lijken ook als sneeuw voor de zon verdwenen te zijn.
Gaan ze trouwens beide vreemd, of hebben ze een open relatie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 15:27

Ja je zit goed idd,ik verklap verder niets. ;)

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 15:29

Goed op dreef weer ts :D

Hoe is het met het kleine prinsje dat onder het parasolletje hoort te liggen?

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 15:30

Dat ze een crimineel zou worden hadden we natuurlijk allang door na dat koffie bezoek om 8u 's ochtends O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 15:41

poetser schreef:
Goed op dreef weer ts :D

Hoe is het met het kleine prinsje dat onder het parasolletje hoort te liggen?

Die ligt lekker op schoot, we zijn in bad geweest. Hij wil graag op schoot in slaap vallen vandaag, heb er lamme armen van. >;)

Edit :ik heb dit verhaal nog niet aan hem voorgelezen, straks gaat hij huilen als ik het parasolletje open klap of vader de bak aan de weg zet :P

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 16:11

Ik vind het nu al leuk weer :D We hoeven ook nog niet alles uitgekauwd te krijgen toch? Dingen zullen vast wel duidelijk worden.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 16:37

ontherun schreef:
Ik vind het nu al leuk weer :D We hoeven ook nog niet alles uitgekauwd te krijgen toch? Dingen zullen vast wel duidelijk worden.

Tout a fait (inderdaad!).