Haha, dat zou flink wat werk schelen inderdaad Maflinger.
De stand voor vandaag. Lekker opgeschoten. Nog niet helemaal tevreden met het ‘wolkje’, die onderste blaadjes moeten toch iets donkerder denk ik. Voor de volgende keer!
Dacht eerst dat je alleen wat plukjes zou doen, wat een werk joh
Elanor
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-20 21:30
Ja, gaandeweg leek me dat toch ook wel een prima idee, maar ja, toen was ik al... Naja, het ziet er zeker in het echt wel spectaculair uit in elk geval.
Oef, wat een werk joh! Maar de tekeningen zijn alvast prachtig
Ga je echt eerst al die blaadjes afmaken....? Begin lekker even aan wat anders joh, voor de afwisseling
Elanor
Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-20 11:10
Het gaat eigenlijk best vlot hoor, elk blaadje is twee kwaststroken. Radiootje aan, om de zoveel tijd komt iemand me voorzien van wat lekkers; ik vind het wel rustgevend. Voor de afwisseling zit ik nu weer aan het hobbelpaard.
Nou dat is wel fijn, dat er catering bij is Ze betalen op zijn minst de verf toch ook wel zeker....?
Elanor
Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-20 18:18
Nee. Maar ze helpen met verhuizen, komen in ‘t voorjaar met stekjes voor in de moestuin, stappen zo in de auto als ik met de trein ergens ben gestrand, of met startkabels als ik ergens met een lege accu sta. Om maar wat te noemen.
Kimmie
Geplaatst: 04-09-20 18:35
Heb je nog updates ts?
Elanor
Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-20 19:14
Ja! Vandaag weer lekker een middag geschilderd. Het blad is voor nu af, en ik ben aardig op weg met het stukje gras beneden. Er komen nog wat narcissen en blauwe bloemetjes bij.