[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Passadena

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 17:44

Ik vind echt dat je heel leuk schrijft!!
Ik kan niet anders dan doorlezen en wacht elke dag of er weer een nieuw berichtje van je staat :)!
Zeker zo door gaan!

maringe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 17:47

Ik volg ook! Erg leuk verhaal. Ik kan niet wachten tot het volgende stukje komt :j . Ik hoop wel dat je genoeg tijd hebt om te blijven schrijven, als de kleine dadelijk geboren is. Want ik ga het echt missen denk ik :o
Wat betreft de schrijf fouten, mij stoort het niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 17:51

Superlief te horen! Meestal schrijf ik doordeweeks in de ochtend :)

Daar zou je dus naar uit kunnen kijken.

Dit verhaal wil ik nou eindelijk eens een x afmaken dus ik ga zeker mijn best doen het tot een afronding te brengen uiteindelijk.
Wat er nu staat is echt nog de start van het complete verhaal en een aanloop tot alles wat er nog te gebeuren staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 17:53

Ik volg ook. Je schrijft echt leuk!

Veertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 18:45

Nu nog maar de start, nou dat betekend dat wij nog Lang door kunnen lezen. Vind ik persoonlijk zeker geen straf haha.

selyna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 19:41

Super leuk geschreven
Ik kwam al weer kijken voor een update

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 22:04

Ik vind t ook super leuk! En ik lees zo snel dat ik geen typfouten zie hoor _O-

Oh trouwens 1 maar daar moest ik vooral om grinniken de labradoor :') (zag een deur voor me)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 23:14

Heerlijk geschreven weer, ga vooral zo door. Leest heerlijk weg

Lynn2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 00:18

Nog een volger!!!! :D

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 00:31

Dat belooft wat! Trouwe lezer hier :j

veranadautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 00:36

Mooi geschreven ik ga hem volgen

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 00:39

Leuk! Ik volg graag mee :)

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 00:41

Ik lees ook mee! Leuk tot nu toe!! Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 09:57

Ja die Labradoor en Mercedus, haha :') sorrie!
Bedankt voor de superleuke reacties! :)

Hij kijkt mij aan en knijpt mij even in mijn arm. Zo Streep, wat brengt jou toch steeds bij mij?, zegt hij terwijl hij nog een slokje neemt van zijn cola. Ik besluit maar niet te reageren, maar voelde wel een kriebel in mijn buik, dat hij mij even aanraakte. Ik zie bij Jeff een glimlach op zijn gezicht.

Inmiddels liggen Barry en Knolpower naast elkaar, uit te hijgen van hun renspelletje. Jeff rommelt in zijn tent en haalt er zijn visspullen uit. Zorgvuldig zet hij alles op zodat het vissen kan beginnen. Even later steekt hij ook nog een sigaret op. Hij haalt diep in alvorens hij weer uit blaast.

Zo, zegt hij kom jij maar even hier, dan kun je de hengel vasthouden en voelen of er een vis aan zit. Ik pak de hengel en voel idd een weerstand. Even later peutert Jeff vakkundig de gevangen vis van de haak. Goed gedaan Streep! zegt Jeff en hij raakt hierbij even mijn schouder aan. Ik glimlach naar hem.

Heb je wel eens een vriend gehad? vraagt Jeff en ik merk dat ik schrik van deze vraag. Eh, nee..antwoord ik eerlijk. De meiden op school hebben wel allemaal al relaties gehad maar ik ben blijkbaar een laadbloeier met mijn 18 jaar. Dat laatste houdt ik natuurlijk voor mezelf en ik vraag snel aan Jeff hoe dit bij hem zit.

Ja, zegt Jeff ik was met Vera..de mooiste meid van Zandvoort waar mijn moeder woont. We waren 4 jaar samen maar ze ging vreemd. Een van de jongens is zo kwaad op haar geworden dat hij haar is gaan aanvallen met een mes, ik zei nog niet doen maar sindsdien loopt ze met een kras op haar wang. Heel zonde, maar betrouwbaar was ze niet. Voor mij geen vrouwen meer in ieder geval.

Jeff haalt zijn schouders op en neemt nog een haal van zijn tweede sigaret. Ik vraag mij af of hij het nou echt wel zo erg vond wat er met Vera is gebeurt en wordt wel een beetje angstig van dit verhaal.

Jij bent trouwens mooier Streep, zegt Jeff even later. Heb je die goudbruine haren van jezelf? Ik knik , maar besluit niet te veel op deze opmerking in te gaan. Ergens voel ik mij toch niet meer zo op mijn plaats. In gedachten zie ik een jong meisje met gehavend gezicht en het kost mij moeite dit beeld los te laten.

Jeff verteld ook dat hij wel meer dan 30 vrouwen heeft gehad, dat hij op zijn 11e al voor het eerst met iemand naar bed geweest was en dat hij maar weinig leuke vrouwen tegen gekomen is in zijn leven. De een was niet eerlijk, de andere weer verslaafd en de andere ging van zijn ene vriend over op de andere, aldus Jeff.

Zelf heb ik zelfs nog nooit gezoend met een jongen, bedenk ik na het horen van zijn verhaal. Wat een verschil in levens kun je toch hebben.

Op school vond ik het maar vreemd, al die meiden die met iedereen maar de koffer in doken. Zelf droeg ik op mijn 17e nog een hemdje daar ik nog niet toe was aan een BH. Hier werd ik door gepest.

Inmiddels is dat wel aardig bijgekomen en ben ik allang blij dat ik geen kind heb, wat sommige van de meiden al hebben nu. 1 van de meiden woont nu in een instelling vanwege overmatig drugsgebruik. Zij was de populairste onder de jongens met haar blonde haren. Nu is ze heel dik geworden door de medicatie en lijkt ze wel 10 jaar ouder.

Kom Streep, we gaan even de benen strekken. Jeff pakt mijn hand en trekt mij overeind. Ook doet hij liefdevol even een kneepje in mijn schouder en ik merk dat ik weer ontdooi. De honden gaan goed samen en daarom besluiten we ze los mee te nemen.

Samen lopen we door het natuurgebied. Morgen is er een kleine BBQ hier bij de tent met mijn beste maten en wat vriendinnen, zegt Jeff. Kom je ook? Daar het morgen zondag is en er toch niemand thuis is besluit ik ja te zeggen en ik vraag of ik nog wat mee moet nemen.

Nee, natuurlijk niet! Zegt Jeff, jij bent mijn speciale gast! Wat drink je graag? Ik besluit te vragen om Rosé, daar ik dit het liefst drink bij een BBQ. Mooi!, zegt Jeff.

Even later voel ik dat Jeff mijn hand pakt en hij stopt met verder lopen. We staan nu recht tegenover elkaar. Ik kijk hem aan in zijn helderblauwe ogen en voel een steekje in mijn maag. Wat doet deze jongen toch elke keer met mij..

Zodra onze blikken elkaar raken voel ik een vonk. Jeff pakt nu ook mijn andere hand vast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 10:47

Ik zie zijn blauwe ogen en lieve glimlach. Ook zie ik wat onzekerheid in zijn ogen staan en het raakt mij. Deze jongen is ongeveer net zo oud als ik en toch lijkt hij al jaren ouder. Het litteken onder zijn oog maakt hem kwetsbaar. Ik merk dat er een strilling in zijn gezicht ontstaat.

Ik voel zijn warme handen om die van mij en blijf omhoog kijken naar zijn gezicht. Ook voel ik mijn benen een beetje week worden...Wat nu? Mijn hart gaat steeds harder kloppen..

Jeff kijkt mij aan en zijn blik veranderd. Ik zie een lichte teleurstelling in zijn gezicht. Hij draait zich abrupt om en laat daarbij mijn handen los....

Vertwijfeld blijf ik achter. Dan zie ik dat Jeff een nummer op zoekt op zijn telefoon en hoor ik de stem van de man met de Mercedes aan de andere kant van de lijn. Hij heeft het over spullen brengen en de parkeerplaats bij het winkelcentrum.

Streep je moet gaan..zegt Jeff op rustige zelfverzekerde toon, nadat hij heeft opgehangen. Hij kijkt mij hierbij dringend aan. Ik voel mij een beetje klein worden.

We lopen samen met de honden weer terug naar de tent. Redt je het naar huis te lopen? Vraagt Jeff of zal ik je brengen?

Nog verrast door de wending van deze avond besluit ik dat ik maar beter rustig naar huis kan gaan wandelen met Barry. Dan kan ik even mijn hoofd leeg maken. Ik zeg dat ik ga wandelen en wens Jeff een fijne avond. Doei Streep! Hoor ik nog zodra ik van hem weg loop.

Eenmaal onderweg zie ik steeds het beeld voor mij, dat Jeff tegenover mij staat. Wat was er gebeurt als ik wel initiatief genomen had, hem een kus te geven?

Verschrikt en vol schaamte loop ik verder...doe niet zo raar, wat moet je met deze gast probeer ik tegen mijzelf in gedachten te zeggen.

Waarom moest hij ineens abrupt weg? Zou hij nu drugs bestellen, bij zeer waarschijnlijk de grote baas? Wat zal er in Jeff omgaan nu? Al deze vragen spoken door mijn hoofd en ik besluit thuis de CD van Phill Collins weer op te zetten om rustig te worden.

Dan gaat de telefoon, het is mijn moeder. Fleur! We komen thuis morgen! Wil jij nog even ons grote bed verschonen? Dit waren we vergeten. Ja hoor!, zeg ik
Hoe laat komen jullie?

Ja, geen idee hoor Fleur we zien je morgen! Moeders hangt de telefoon weer op.

Balen..., morgen zou ik naar Jeff toe gaan en dan komen mijn ouders en broer dus al thuis en hoe laat weet ik ook niet...

Even later verschijnt er een sms'je op mijn telefoon.

"Streep, ik vond het leuk met jou X Jeff"

Zie ik staan.

Ik voel mij gelijk weer een stuk beter en al zingende verschoon ik het bed van mijn ouders. Jeff vond het leuk met mij! Zal ik een sms'je terug sturen? Ik besluit "dankje" te sturen.

Nu nog even een goede smoes bedenken om morgen weer weg te kunnen.

Barry ligt in diepe slaap te snurken in zijn mand.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 11:22

Eenmaal in bed bedenk ik mij wat er nou gebeurt was als ik Jeff wel had gezoend. Was dat wel zo slim geweest, daar ik weet hoe het met zijn andere vriendin afgelopen is?

Als ik mij morgen nou op de achtergrond houdt tijdens de BBQ zal Jeff dan niet op mij uitgekeken raken? En wat dan nog, zo erg zou dat misschien niet zijn?

En als ik nou afzeg en alles achter mij laat? Dan hoef ik, en niet te liegen tegen mijn ouders en ik weet zeker dat ik niet in de problemen ga komen.

Pff, al die dilemma 's spelen in mijn hoofd. En wat nou als ik mijn gevoel volg? Ik merk een kriebel in mijn buik alleen al bij het idee, dat ik hem wel gekust zou hebben.

Zijn blauwe ogen achtervolgen mij in mijn dromen en de volgende dag wordt ik helemaal met een raar gevoel wakker.

Ben ik nou serieus verlieft geworden?

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 12:42

MEER!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 13:56

Leuk! *\o/*

Manadeluca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 13:59

Bij iedere stukje ga ik helemaal op in het verhaal. Je schrijft echt goed.

SUSANNEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 14:01

Heel leuk verhaal ik volg!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 15:02

Je schrijft goed! Het is een heel oprecht verhaal zo :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 15:44

Wat een leuke reacties zeg! Doet mij goed! :):)

Na lang nadenken besluit ik dat het beter is niet naar de BBQ te gaan...
Inmiddels zijn mijn ouders thuis en mijn moeder meende een wietlucht in huis te ruiken...
Daar Jeff natuurlijk binnen is geweest, zou dat goed waar kunnen zijn. Ook blijkt Barry vlooien te hebben en daar is mijn vader weer not-amused over.

Je weet toch dat je afstand moet houden van vieze honden! Zegt vader boos...en ondertussen kijkt mijn moeder mij teleurgesteld aan.

Mijn broer komt vanavond ook nog thuis en daar hij mij altijd in de gaten houdt, heb ik echt geen zin in nog meer vragen, mocht ik wél weg willen gaan..

Ook heb ik nagedacht over mijn studie Management Economie en Recht aan de Hogeschool en hoeveel tijd daar volgend jaar in gaat zitten. Daar ik nu al zo afgeleid ben door Jeff lijkt het mij niet slim, mij nog meer af te laten leiden.

Ik zal de verliefdheid weg moeten stoppen en besluit Jeff een sms'je te sturen:

"Sorrie er is iets tussen gekomen, ik ben niet bij de BBQ"

Even later hoor ik een piep en zie ik het volgende berichtje staan:

"Oké :-( "

Mijn moeder heeft pannenkoeken gebakken en we zitten gezellig met zijn allen aan tafel. Mijn broer verteld blij dat hij een leuk meisje heeft ontmoet tijdens de vakantie. Claire heet ze.

Mijn vader ziet pikkelbruin van de zon en mijn moeder heeft rode icoontjes op haar wangen. Heerlijk om iedereen zo gelukkig te zien. Even later loopt mijn moeder naar de keuken om de zelfgemaakte appeltaart uit de koelkast te halen, die zij als toetje heeft bedoelt. Speciaal voor jou omdat je zo goed voor de plantjes en het huis hebt gezorgd, zegt ze lief.

Mijn vader mompelt nog iets over een vlo en probeert daar een flauw grapje van te maken.

Ik bedenk dat ik de juiste keuze heb gemaakt, niet naar Jeff toe te gaan en hoop dat ik snel van die rot-verliefdheid af zal komen..

Ineens hoor ik een gil...O, kijk Jan! Er staat een engerd voor de deur!! Mijn vader hoort het niet omdat hij voor iedereen nog wat water inschenkt.

Ik hoor het wel en mijn hart begint heel hard te kloppen...door het raam zie ik idd een stukje shirt en pet van Jeff...staat hij nou serieus bij ons voor de deur??

Gelukkig heeft mijn moeder op dat moment nog geen taart in haar handen, anders was deze zeker weten op de grond gevallen...

Mijn broer staat geïrriteerd op, wat is dit nou weer! Zegt hij, terwijl hij richting de deur loopt. Wij zitten niet op dit soort volk te wachten of weet jij hier iets van? Twee boze ogen kijken mij kwaad en verontwaardigd aan..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-06-20 15:51, in het totaal 2 keer bewerkt

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 15:49

Leuk verhaal, TS!

Ik denk alleen dat je in de laatste zin, Barry verkeerd hebt geplaatst? Of de hond moet ineens kunnen praten? :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 15:52

Ja ik zat al te lachen om mijn eigen fout..iemand nog een leuke naam voor mijn broer in het verhaal? :D

Heb het even gewijzigd;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 16:13

Leest leuk weg!

Vind het jammer dat het telkens van die korte stukjes zijn :') maar komt puur omdat ik nieuwsgierig ben, naar de rest van het verhaal