Wat een leuke reacties zeg! Doet mij goed!
Na lang nadenken besluit ik dat het beter is niet naar de BBQ te gaan...
Inmiddels zijn mijn ouders thuis en mijn moeder meende een wietlucht in huis te ruiken...
Daar Jeff natuurlijk binnen is geweest, zou dat goed waar kunnen zijn. Ook blijkt Barry vlooien te hebben en daar is mijn vader weer not-amused over.
Je weet toch dat je afstand moet houden van vieze honden! Zegt vader boos...en ondertussen kijkt mijn moeder mij teleurgesteld aan.
Mijn broer komt vanavond ook nog thuis en daar hij mij altijd in de gaten houdt, heb ik echt geen zin in nog meer vragen, mocht ik wél weg willen gaan..
Ook heb ik nagedacht over mijn studie Management Economie en Recht aan de Hogeschool en hoeveel tijd daar volgend jaar in gaat zitten. Daar ik nu al zo afgeleid ben door Jeff lijkt het mij niet slim, mij nog meer af te laten leiden.
Ik zal de verliefdheid weg moeten stoppen en besluit Jeff een sms'je te sturen:
"Sorrie er is iets tussen gekomen, ik ben niet bij de BBQ"
Even later hoor ik een piep en zie ik het volgende berichtje staan:
"Oké :-( "
Mijn moeder heeft pannenkoeken gebakken en we zitten gezellig met zijn allen aan tafel. Mijn broer verteld blij dat hij een leuk meisje heeft ontmoet tijdens de vakantie. Claire heet ze.
Mijn vader ziet pikkelbruin van de zon en mijn moeder heeft rode icoontjes op haar wangen. Heerlijk om iedereen zo gelukkig te zien. Even later loopt mijn moeder naar de keuken om de zelfgemaakte appeltaart uit de koelkast te halen, die zij als toetje heeft bedoelt. Speciaal voor jou omdat je zo goed voor de plantjes en het huis hebt gezorgd, zegt ze lief.
Mijn vader mompelt nog iets over een vlo en probeert daar een flauw grapje van te maken.
Ik bedenk dat ik de juiste keuze heb gemaakt, niet naar Jeff toe te gaan en hoop dat ik snel van die rot-verliefdheid af zal komen..
Ineens hoor ik een gil...O, kijk Jan! Er staat een engerd voor de deur!! Mijn vader hoort het niet omdat hij voor iedereen nog wat water inschenkt.
Ik hoor het wel en mijn hart begint heel hard te kloppen...door het raam zie ik idd een stukje shirt en pet van Jeff...staat hij nou serieus bij ons voor de deur??
Gelukkig heeft mijn moeder op dat moment nog geen taart in haar handen, anders was deze zeker weten op de grond gevallen...
Mijn broer staat geïrriteerd op, wat is dit nou weer! Zegt hij, terwijl hij richting de deur loopt. Wij zitten niet op dit soort volk te wachten of weet jij hier iets van? Twee boze ogen kijken mij kwaad en verontwaardigd aan..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-06-20 15:51, in het totaal 2 keer bewerkt