7ofhearts schreef:Het gebeurt niet vaak.........maar jou tekening is nu al mooier dan de hele foto!!!! Respect!!!!
Ik had precies hetzelfde gereageerd op de facebook van Cayenne!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:WAUW!![]()
Wat een knallende kleuren ook echt! Maar het is niet zomaar een knalgroene kleur maar echt zijn kleur!
En ik spot zelfs het ene veertje dat altijd een beetje naar één kant staatWat pak je alle details goed mee zeg!
sanso schreef:Zo gaaf (like always), bloedjemooi!
Toverbal schreef:Wat echt super knap!
Die veertjes ook gewoon, lijkt gewoon echt!
Ik krijg gewoon de neiging om mijn beeldscherm te aaien![]()
Respect!
Gaby schreef:Je hebt de essentie van Mango goed neer kunnen zetten, en de veren lijken levensecht. Kun je een tipje van de sluier oplichten en laten zien hoe je die prachtige groene kleur maakt?Ik neem aan dat je voor dat levensechte effect meerdere kleuren gebruikt.
Lukasje schreef:Als ie straks af is ga ik echt denken dat hij zo naar me toe komt vliegen. Zo knap
7ofhearts schreef:Het gebeurt niet vaak.........maar jou tekening is nu al mooier dan de hele foto!!!! Respect!!!!
Anouk_H schreef:7ofhearts schreef:Het gebeurt niet vaak.........maar jou tekening is nu al mooier dan de hele foto!!!! Respect!!!!
Ik had precies hetzelfde gereageerd op de facebook van Cayenne!
Laurora schreef:Dit is echt niet normaal zo knap
Jolien87 schreef:Doe normaal! Dit is gewoon eng realistisch.
Cayenne schreef:Jeetje, wat een gave update weer!
En idd, het is bijna eng realistisch!Maar dat is natuurlijk een compliment!
Je gaat volgens mij ook supersnel!
anniekow schreef:Jolien87 schreef:Doe normaal! Dit is gewoon eng realistisch.
dat inderdaad
drafbalk schreef:Heel erg knap bezig!
wyoming schreef:Ik ben al blij dat als ik een papegaai zou tekenen dat mensen er een papegaai in herkennen.En deze lijkt zo weg te kunnen vliegen.
Echt super knap!
Daan13 schreef:Ik blijf het echt zo verschrikkelijk gaaf en onwerkelijk vindenkijk m'n ogen uit.
Hoe lang ben je gemiddeld met een tekening bezig?
Is het ook lastig om Friese paarden van een zwarte achtergrond te tekenen?
Esbjerg schreef:Wauw! Echt ontzettend knap en realistisch.
Poekkie schreef:Hoe zot is dit![]()
Wow... echt wow... geen andere woorden voor...
Daihyo schreef:Jeetje, wat een geduld! Wat onwijs gaaf! Streepje voor streepje, veertje voor veertje. Prachtig!
marleen_88 schreef:Wauw, stikjaloers op jouw talent.
Echt werkelijk prachtig