Stuk voor stuk mooie werken waar veel tijd en energie in gestopt is!
Stem 2D Vikawiek Malenka
Bij een aantal schilderijen moest ik echt even kijken of het geen foto was. Het is natuurlijk onwijs knap dat iemand zó realistisch kan schilderen, maar persoonlijk vind ik het mooier dat je nog echt ziet dat het een schilderij is. Daarom hebben Vikawiek en Malenka mijn stem gekregen, dit vind ik echte kunstwerken!
Stem 3D DJZ Monique1963
Super moeten lachen om DJZ’s paard, en het 3D hoofd is ook zo knap gemaakt! En Monique’s kunstwerk is voor mij zo uniek, ik heb het nog nooit eerder gezien en vind de creativiteit die hierin gebruikt is heel gaaf!
Héél erg lastig om een keuze te maken. Zoals hier boven al iemand zei, zagen sommige 2D werken er als een foto uit. Fantastisch! De werken van Malenka en Jis_ sprongen mij echter meteen (nog meer) in het oog. Vooral dat paardenoog van Jis... *zwijmel
3D minder keus, maar alsnog niet makkelijk. Ik heb Telpeva's topic gezien en dat harnachement ziet er niet alleen mooi uit, ze heeft er ook nog eens heel goed overna gedacht hoe ze het wil maken. Tas van Monique is erg creatief bedacht.