Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nynkster schreef:Je moet dit betaald gaan doen joh!! Ik zou zo fotos bestellen. Vind de stijl erg leuk
Ik zou het erg graag betaald doen (man, het heeft lang geduurd voor ik paypal doorhad, het is gewoon zielig
) maar nog niet zeker genoeg van mijn werk ervoor. Lijkt mij dat ik elke keer weer iets verander aan mijn tekenstijl! Moesten mensen dat risico oké vinden is het goed, maar daar ben ik altijd bang voor
Manon_Harry schreef:Jaaa super gezellig !! Moet je echt doen
Evelien_vp schreef:AbleToDream op Deviantart, vooral Fotomanips en wat tekeningen, ik zat vooral in de rpg's, Heb nog een tijdje ge'rpg'd in Cherry Oak.
RPG's zijn voor mij echt geleden van toen je nog je eigen banner en footing moest formatten in fora enzo!
) Ook tesamen met al mijn "references"!
Witchcraft schreef:Wat heb je een prachtige eigen style van tekenen. Love it!
Blij dat het een beetje bevalt, ik ben erg slecht in me aan de regeltjes te houden aka realisme 
) maar anders had ik het wel geweten!
Ik heb heel lang niks van tekeningen meer gepost vanwege al het "Mag ik gratis een tekening" gedoe, soms word je er gewoon doodmoe van

Duitse radio staat hier op en dat is echt hílarisch, die komen op de gekste dingen om dingen te beschrijven
"En dan, als je met een meisje wilt spreken waar je interesse in hebt, klink je met die nervositeit als Golum met een longontsteking"
Ik deed al commissions voor Amerika, daar is dit wat populairder, maar eigenlijk heeft het hier in België nooit aangeslagen
Geen idee waarom. Overal waar ik hier ooit tekende kreeg ik commentaar "Waarom teken je niet zoals foto's?"
Ik ben ook gek van zo'n gepersonaliseerde matchy matchy dingen!
Slechte slechte tekenaar, ik. Soms moet ik klop krijgen ofzo
Als je in deze stijl iets wilt moet je maar zeggen wat voor tuig en welke ponpon en dat komt in orde
Ja, ze is echt wel suuuuperaardig, zei meteen dat ze dat wel zag zitten. En ik doe gewoon graag art trades en niet veel mensen doen het echt
Of het zijn 13-jarigen die het zien als een methode om gemakkelijk aan gratis tekeningen te komen, ondanks dus nog niet zolang met tekenen bezig te zijn. Zo werkt het ook weer niet 
Zeker benieuwd wat je er nog gaat opzetten!
als je zin hebt om eens een leuk vostinker veulentje te tekenen