[TEK] [WIP] Fjord (commission)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Schuur_

Re: [TEK] [WIP] Fjord (commission)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:01

De kaak is niet rond zoals op de foto wat wel jammer is. Het is juist niet dat lekker typisch kort rond fjordenhoofdje. Heb je al eens geprobeerd met een raster te werken voor de verhoudingen en plaatsing van bv het oog?

Kleuren vind ik heel mooi en al die streepjes heb je wel een engelengeduld voor nodig seg!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-19 14:38

Schuur_ schreef:
De kaak is niet rond zoals op de foto wat wel jammer is. Het is juist niet dat lekker typisch kort rond fjordenhoofdje. Heb je al eens geprobeerd met een raster te werken voor de verhoudingen en plaatsing van bv het oog?

Kleuren vind ik heel mooi en al die streepjes heb je wel een engelengeduld voor nodig seg!

Ja maar voor een raster heb IK nou juist geen geduld voor, da's het gekke... voor de ronding... hmmm.... iets nog met schaduw doen zodat het wat ronder LIJKT? Alleen ja, hoe vat ik dat aan want de tekening is zowat 98% klaar... (en ik ben er al ruim 3 maanden mee bezig, zonder ongein) :')

EDIT: als je op de voorbeeld foto kijkt zie je dat de kaak ook niet echt 100% rond is, toch? (of heb ik nou paardenkakkies in mijn ogen?)

CoonArt

Re: [TEK] [WIP] Fjord (commission)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-19 13:09

THE END (na 3 maanden noeste arbeid)

Afbeelding