Het krult wel, dus eigenlijk is het niet geschikt. Maar ach... Het geeft het boek wel weer wat... karakter? 
Ik highlight met een witte gelpen of witte posca pen (acrylstift).
En
, wat lief! Boeien van die schaduwen, ik vind 'm leuk! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het krult wel, dus eigenlijk is het niet geschikt. Maar ach... Het geeft het boek wel weer wat... karakter? 
, wat lief! Boeien van die schaduwen, ik vind 'm leuk! 
) dat werkte even zo demotiverend dat ik een paar dagen niks heb gedaan. Ik denk dat ik 'deep' maar gewoon even over sla ofzo
Had deadlines en mijn laptop is kapot. Dat laatste heeft er niet heel veel te maken, behalve dat ik nu heel veel 'Oh die wil ik nog tekenen!' foto's niet meer heb en ik ben te lui om ze opnieuw op te zoeken.
Die lemming die net terugstuitert, dat snuitje. 
Ik vind het leuk hoe veel verschillende dingen je doet.
Vooral omdat je dus van een lemming cartoon naar een prachtige vogel gaat in één post, haha.
Hij is wel iets lichter dan het origineel, maar ik kan nu even niet met photoshop de kleuren bijtrekken. 
En zonde van je computer zeg, kan mij voorstellen dat je daar goed van baalt
Met wat voor pennen werk je eigenlijk als ik vragen mag, soms meen ik fineliners te herkennen, de achtergrond is verdunde inkt maar de materialen die je in de schaduwen en in het haar verwerkt hebt die herken ik niet.
Ik ben dus nog steeds best lowbudget qua materiaal. 
Maar vaak zie je als de grijswaarden er in komen nog plekken die donkerder kunnen. Als dat allemaal een beetje gelukt is pak ik de witte gelpen of posca en de dunnere pennen. Bij de laatste paar heb ik de hema pen nog gebruikt voor lijnen die ik niet echt zwart wilde hebben, maar liever grijs. Ondanks dat het zwarte pennen horen te zijn geven ze namelijk meer een grijze kleur.
ik zal zo eens een foto maken van mijn verzameling
Ik zit sporadisch op mijn tekenaccount op instagram, maar als ik daar ben like ik altijd standaard jouw posts!

Citaat:(hij is stiekem turkoois, ik zet de tekeningen in photoshop om naar zwart wit)