mooney schreef:Dat hangoor konijn, ik moest echt drie keer kijken om tot de conclusie te komen dat het geen echte was
Ik ook

Wauw wat ontzettend mooi

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Madelief schreef:Denise, ik wilde een beestje dat ik kon buigen om sommige van mijn foto's ( mijn grootste hobby was destijds fotograferen) een beetje levendiger te maken. Maar ik kon niet kopen wat ik leuk vond. Toen ben ik op Google gaan kijken naar iets dat ik zelf zou kunnen maken. En daar kwam in de tutorials van Sarafina Fiberart tegen... die maakte zulke geweldige dingen, helemaal wat ik zocht.....
Toen ik eenmaal een beestje zelf gemaakt had was ik verslaafd, zal ik maar zeggen. Het fotograferen werd mijn tweede hobby en het vilten mijn passie
Nikass, ik heb nu een eigen bedrijfje dat vilten figuurtjes maakt. Het heet Wolliewat. Omdat ik er nu gewoon ook geld mee verdien vilt ik elke dag wel een paar uur, en als het kan soms wel een halve dag. Ik denk dat ik er zeker twintig uur in de week mee bezig ben. En het blijft fantastisch om te doen, ook omdat mensen vaak heel blij zijn met hun viltje.
Dankjewel voor de fijne reacties!
Hoppit schreef:Wat ongelofelijk gaaf! Heb af en toe die naalden wel eens in mijn handen en besluit dan toch maar dat ik er niet het geduld voor hebHet ratje en de paardjes zijn superschattig!
(je kuiken heeft wel last van een kropverstoppingOf hij heeft een volwassen houding met een kuikenkleur - maar dat is mijn vakidiotie :p)