Ik ben zeker bezig geweest! Maar omdat ik op veel details probeer te werken, zul je niet heel veel verschil zien
Zwaai Ben afgelopen week niet mee bezig geweest ivm privézaken. Maar ben ondertussen weer thuis dus ik verwacht morgen weer verder te kunnen
Ratties4life schreef:Hij is zo goed gelukt! En hij is nog niet eens af!!! Thanks! Ach, ooit komt die af hoor Die manen moeten nog gedaan worden bij de hals, maar wilde eventjes aan een ander deel beginnen
Wauw, dat hoofd . Dit vind ik zeker een van je mooiste . Hoewel die witte van een tijdje geleden ook gaaf is.
Ja iets, maar zit nu met de gebakken peren. Ik kan de laptop niet meer opladen. Dus ik probeer ergens een oplader te fixen
heeft u ook een close upje vindt ik altijd leuk om te zien en te leren hahaah het is echt al prachtig
Oke, mijn humeur is niet te genieten Mijn hele bestand is weg. Tekening weg, achtergrond, weg. Enige wat ik heb is de schets, logo en een lege laag
Helaas maar waar Dus dat wordt mijn JPG bestand omtoveren tot een aparte laag. Het zit me zo niet mee vandaag he