Dat zou ook wel kunnen, maar zelfs daar is de lontwol onbetaalbaar. Dat scheelt helaas niet zoveel als in NL. Daarbij vertrouw ik het gewoon niet zo, bestel het toch het liefst in eigen land. Leuk dat je het nog eens een go wilt geven!
Ja Seltje, lijkt me heel gaaf! Als ik je voor ben laat ik wel weten hoe het gaat
mijn draadjes waren gewoon simpele knutselspul, niets voor dit soort prachtige dingen. Die bovenste van die lijst Hoeveel ben je dan alleen al aan wol kwijt zo ongeveer voor een cape achtige sjaal met capuchon? Bijvoorbeeld
Bedoel je die Lion Quicky Jarn Tica? Poeh dat durf ik niet te zeggen precies. Er zit 20 meter in zo'n bol maa het ligt er helemaal aan hoe groot de sjaal moet worden. Met 1 zo'n bol kun je dus een mooie col sjaal maken, maar die zal kleiner zijn als jij wil. Ik denk dat je dan voor de zekerheid een bol of 3/4 nodig hebt. Dus 3/4x de prijs van de wol en de verzendkosten.
Ik heb bijvoorbeeld uit 8 bollen van de hema een mand, 3 mattjes, 4 pan onderzettes, 2 kleine onderzetters, 2 babymutjes, een sjaal en 5 baby dekentjes gehaakt. Die bollen bij elkaar is 1800 meter aan wol En heb nog een beetje over hihi
Ik wilde even mijn creaties met jullie delen Sommige werkjes lijken wat grof, maar je krijgt het nu eenmaal niet zo bescheiden en netjes als met een haaknaald.
Ik had het nooooooooooooooooooooooooooooit gedacht, maar ik zit te haken.... MET een HAAKNAAlD Ik wilde zo graag de wafelsteek leren, en zat hem dus met mijn vingers na te doen, en opeens dacht ik.... Dat moét ik ook gewoon met een naald kunnen. Dus een haaknaald gehaald en ben nu pas een half uurtje bezig (veeeeeeeeeeeeeeeeeel langzamer dan met vinger haken) maar het lukt! Ik krijg de slag te pakken! Nu kan ik ook nog gaan afwisselen, super leuk!!!
Het is nog wel een gevecht BloemBloem En ik heb echt heel weinig geduld... Maar al doende leert men! Ik heb nog een bol dikke wol liggen dus ga het toch ook nog een keer met mijn handen proberen!
Ja, Pmarena zo keek ik dus ook de eerste keer En klopt, lontwol breien is voor de rijken. Ik vraag me echt af waar die Amerikanen het geld vandaan halen..