Jeika schreef:ik denk het wel. deze heb ik 3 jaar geleden gekocht en daar zitten een hoop dingen in die ik eigenlijk anders had willen doen.
Dan heb je nu een hele mooie kans om het opnieuw te gaan doen!! Ben heel benieuwd naar de resultaten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Warboel schreef:Ik zit eraan te denken om te gaan doen, maar ik heb meestal naast school geen zin meer om nog creatief te gaan lopen doen
Heb er wel 2 liggen; Wreck this Journal en This is Not A Book. Misschien toch maar weer eens op gaan zoeken!
aMomentLT schreef:Warboel schreef:Ik zit eraan te denken om te gaan doen, maar ik heb meestal naast school geen zin meer om nog creatief te gaan lopen doen
Heb er wel 2 liggen; Wreck this Journal en This is Not A Book. Misschien toch maar weer eens op gaan zoeken!
Ik zeg gewoon doen! het is een super leuke bezigheid!! En je maakt je eigenkunstwerk!!
even kijken welke ik dan ga doen
ik ben alleen alles behalve creatief, dus misschien wordt het toch slopen

ik heb nu geen tijd om hem uitgebreid te bekijken, maar ben al een aantal leuke dingen tegen gekomen. Je moet het boek van een heuvel gooien, bepaalde pagina's in de modder dippen of volplakken met willekeurige dingen die je in je omgeving gevonden hebt
als ik straks tijd heb zal ik eens even verder kijken!
Desiree_2001 schreef:Vanalles en nog watik heb nu geen tijd om hem uitgebreid te bekijken, maar ben al een aantal leuke dingen tegen gekomen. Je moet het boek van een heuvel gooien, bepaalde pagina's in de modder dippen of volplakken met willekeurige dingen die je in je omgeving gevonden hebt
als ik straks tijd heb zal ik eens even verder kijken!