Bedankt Lara! Mijn vriend had eerst zoiets van: ik hoef geen riem, ik heb genoeg, die ook goed zijn blabla en dan was íe klaar en nu gebruikt hij de riem iedere dag
Veriye
Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-16 19:29
Hoi hoi,
eindelijk heb ik ook weer iets klaar. Nadat de koop van mijn bijrijdpaard niet doorging had ik het een tijd echt moeilijk en wilde niets meer doen. Maar nu toch weer iets gedaan met leer Telefoonhoesje, letters zijn ook per hand getooled.
ik heb tot nu toe alleen opdrachten voor mijn familie en kennissen gedaan. Als je mij een pb stuurt kunnen wij overleggen, of ik iets voor je kan betekenen.
Veriye
Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-16 17:09
voor het eerst met geometrische stempels gewerkt en ben heel blij met het resultaat Misschien toch zachtjes met sporenriemen beginnen
Lukasje
Geplaatst: 01-12-16 17:28
Tot nu toe heb ik enkel gekeken maar nu moet ik toch een keertje reageren! Wat maak jij mooie, unieke spullen zeg! Een handtas zou ook wel cool zijn lijkt me?
Ja, een riem zou daar echt mooi worden! Ik ben alleen bang, dat ik de hele dag met de riem zou spelen, want het voelt ook heel mooi aan met de verschil in de hoogte van het leer. Ik denk ik moet met kerst toch een hele huid kopen om riemen te maken
Haha, dat zou kunnen, Shirley Als het niet zo duur zou zijn...zo een huid kost snel 350 euro Mijn vriend rollt alleen nog met de ogen, als hij ziet wat ik voor mijn hobby aan het uitgeven ben
Precies! Zou ik echt moeten doen. Ik heb hier zoveel spullen inmiddels en weet niet meer wat ik ermee moet doen..Ik lees veel, maar ik hoef geen 10 boekenleggers