.Uiteraard hebben we de nieuwe Brick Bank al in huis, paar weken geleden naar de Legowinkel in Wijnegem geweest. Eerst even gebeld om hem apart te laten leggen, zijn er al eens geweest dat ze genoeg dozen hadden maar 's middags alles al weg was.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.

mis mijn revel, glazen potje met kwast.
en mijn man de Technic Porsche 911

Hij heeft zijn hele leven gezorgd voor het onderhoud van deze helicopters. Zij kan hem zelf niet in elkaar zetten omdat ze erge trilhanden heeft.
daarna ga ik door met mijn lego Volvo kieper. Kan hem nu lekker laten staan op tafel.
en ja er ligt lego
had een extra steun nodig voor de copter met onderste boven monteren. Wilde hem niet op de antenne laten rusten.

klaar. Was aan het eind nog even spannend. Onduidelijke laatste tekening en ern productiefoutje bij de rotoras.
die paste niet. Gat van de rotor was net te klein. Aargh met wat creativiteit en uit elkaar halen half ervan zit ie nu toch met draaiende wieken. Heb rotor in twee losse delen gemonteerd ipv vastgelijmd. Schilderen wordt door iemand anders gedaan.
). Ik wilde eerst kerstdorpen gaan sparen, maar met lego kun je het hele jaar door uit de voeten en wie weet gaat het later weer over op de volgende generatie. Het lijkt me gewoon weer zo fijn om een doos open te maken en heerlijk te gaan zitten puzzelen en even mijn hoofd leeg te maken. Leuk om te zien dat er dus meer volwassenen zijn die lego nog leuk vinden. Ik ben wat aan het rondkijken en merk dat ik een zwak heb voor Lego Creator (huisjes en de Kerstlego) en Lego Disney Prinsessen. Niet heel stoer en technisch, maar ach. Ik wil nu eerst wat bestellen wat evt. ook leuk staat als decoratie, bijvoorbeeld een kerstdorp ofzo.

Neonlight schreef:Hihi, al die dozen hebben wij, of die Belle en het beest na. Wij sparen de kerstedities al jaren, en ook die huisjes.
Vervelende is als je te laat ermee begint dat ze al niet meer gemaakt worden en de prijzen echt de pan uit reizen. Zo hebben wij helaas de eerste editues uit die serie van het restaurant niet, onze eerste is de brandweerkazerne, en die was toen ook al niet te verkrijgen, hebben we ook al meer voor moeten betalen.
Ik heb gelukkig niet de ambitie om alles uit een reeks te sparen, maar ik vind het wel leuk om vanaf nu een aantal Kerstdozen te kopen.
lekker bouwen. Wat compacter model dus minder bouwruimte nodig.
) en die had ongenummerde zakken. Dat was eerst twee avonden sorteren