Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat een mooie sfeer probeer je vast te leggen! amkeVH schreef:Wauwiee die achtergrond al!! Prachtig!!![]()
Edit: het enige wat ik aan te merken heb is dan voor mijn gevoel de witte maan rechts niet rond is, maar meer ovaal.. Maar verder echt prachtig!!!
jokari schreef:Ik heb deze morgen maar snel bijgelezen op de gsm en had het niet goed gezien, maar ze heeft diamantjes in haar staart ! Zo leuk !
En Uitgelicht !
Anniek22 schreef:Mooi hoor!! Alleen lijkt de hals en et hoofd wat klein vergeleken met de rest..?

drawerlover schreef:Ik zou nog een soort van bauwe gloed ofzo over het beestje heen doen. Dan lijkt het meer alsof hij er in loopt. Denk ik dan

mysa schreef:Wat knap, heeft deze ijs een klein hoofd of lijkt het zo op de tekening? Maakt verder niet uit hoor, vind hem mooi!

EmmaVZ schreef:Ik weet nog dat je zei dat je docenten vonden dat je een te rommelige stijl had, nou, dat is echt zo goedgekomen!

Maflinger_S schreef:Wow, goed bezig. Ik kende het paard helemaal niet "in het echt" maar volgens mij heb je in de close up van het hoofd echt de essentie van het paard wel erg mooi te pakken. Komen er ook nog diamantjes in de manen?
maar probeer het niet té overdreven te maken
!
)dan kan ik naar project nummero 2, DAn kan ik over naar de haffies van Lisette1987
Maflinger_S schreef:Die diamantjes in de manen en de staart ... Ik had meer een beeld voor ogen dat de diamantjes uit de manen en staart zouden vliegen als blauwe vonkjes, zodat dat de snelheid van Pluisje aangeeft in het ijslandschap. Of anders misschien als vonkjes uit de hoeven?