Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik vind dat je schaduw knap maakt [heb ik zelf altijd erg moeite mee] dus is leuk om te zien hoe je dat opbouwd. Oog ziet er al goed uit!
zijn de voorbenen echt goed. Bij de achterbenen zit de hak wat te laag. Verder zou ik de benen eventjes losknippen van de laag, en wat vergroten, ze zijn nl. een beetje te kort voor de rest van het lijf.
evt. wil ik wel je helpen met wat hulplijntjes hieroverheen te tekenen [vind het moeilijk uit te leggen wat ik precies bedoel], maar als je dat wil zal dat morgen worden. Succes in ieder geval! 

door het gras op de referentie is het ook een beetje moeilijk om de hoef te doen, papier ; prima, maar digitaal gaat het zowat altijd mis
Ik vond het zelf hem er aardig op lijken (behalve de hoeven
) dus heb ik het zo gelaten 

Ik kan je geen tips geven aangezien ik er zelf ook nog maar net mee bezig ben met de DA's
Ik oefen het wel, alleen post ik dit gewoon nooit en ga ik dat ook nooit posten.Naaoommii schreef:Ik ga het topic ook maar even volgen, ik heb het een aantal keren aangeklikt en vind toch dat je een hele leuke stijl krijgIk kan je geen tips geven aangezien ik er zelf ook nog maar net mee bezig ben met de DA's
Maar vind het altijd leuk om te volgen
Heb je topic ook gevolgd en je hebt ook zelf een hele leuke stijl