Achtergronden zijn rampzalig en vind het dan ook tof hoe Emma ze maakt.Wit paard is trouwens best lastig (zwart trouwens ook).
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Achtergronden zijn rampzalig en vind het dan ook tof hoe Emma ze maakt.
Met het verdere tekenen krijgt dit natuurlijk een betere look
Maar achterhand lijkt wel goed te kloppen zo. Voor dat ene streepje met die L-knik, vind ik een beetje raar, maar ik weet het niet
Had iets in mijn hoofd maar was er niet tevreden mee
Laat ik alvast maar gaan oefenen dan met achtergrondjes 

marjoke schreef:Ik doe je het zeker niet na met dit medium! Heel knap! Als ik een puntje van kritiek mag geven op die laatste.. De achterbenen kloppen niet. Ze buigen te veel in een boog ipv in strakke lijnen, als je snapt wat ik bedoel :p En ze staan onder een te scherpe hoek
Puntje om bij een volgende tekening weer rekening mee te houden
Thanks!xTitanic schreef:OH wat een geweldige werkjes!!! steekt mij ook echt direct weer aan
Ik vind het altijd zo gaaf he zo een losse stijl hebben. Ik wist niet dat je echt door ging in DA
Bedankt! 
Op papier heb ik geen ongedaan maak knopje
Voordeel van papier, dat loopt niet vast na een x-aantal tijd 
) dus ben niet ontzettend veel verder 
) 
Zeker de kant waar het paard naar toe kijkt zou ik iets ruimer maken!

Goed bezig hoor!
Tigress schreef:drawerlover schreef:Tip: bij de manen en staart mag je eenn beetje improviseren hoor niet elk haartje moet overeenkomen met de foto. Zolang het er maar ongeveer hetzelfde uitziet
Welke foto?elk haartje is al improvisatie

Nu kan ik mij gaan richten op, zeker met de tweede, het meer diepte geven dmv onder andere spieren 

Maar vond het wel grappig staan