wat je vaak ziet is dat ze bepaalde details van fimo klei maken, en voor hoefjes (en bijvoorbeeld de ogen) zou ik dat niet eens zo'n gek idee vinden. Verder vind ik hem erg gaaf worden. Voor de manen zijn straks ook nog veel tutorials te vinden (felting animal fur), dat lijkt me ook nog even lastig om dat netjes te krijgen.
Ami
Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-15 16:26
De hoeven wilde ik inderdaad van fimo gaan maken. Voor de ogen wilde ik weer glaskralen gebruiken. Geven een mooie glans en mijn paard heeft gelukkig donkere ogen, dus wilde weer zwarte gebruiken. Manen lijken me inderdaad het moeilijkst worden van allemaal, de wol is zo slap dat ik mij afvraag of het wel netjes rechtop blijft staan.
Durante
Geplaatst: 13-10-15 17:37
Dat ziet er leuk uit zeg! Maar ik zie dat het alweer een wat ouder topic is; ben wel erg benieuwd hoe ie nou geworden is
Jeetje, 30 cm? Ik zat te denken aan handpalmgrootte, toen zag ik de cavia(dat topic heb ik niet gevolgd) en dacht ik: is die cavia nou zo klein of ben ik nou gek? Toen las ik de 30 cm en t is officieel, ik ben dus gek. Heel gaaf hoor, ik doe t je niet na!!
princie1999
Woonplaats: Naast mn buren, tegenover mn overburen en naast mn andere buren.