Super moooi! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Super moooi!
Vind hem ook heel erg op de echte foto lijken!
)?

Dacht even dat er iets niet helemaal klopte met het linkeroog van het paard, die leek wat te bol, maar eigenlijk klopt het prima met het voorbeeld!
Steefz schreef:Jaaaa, uitgelicht!![]()
Helemaal verdiend!Wat werk je mooi met licht een schaduw, Nayomie!
Melisssx schreef:UitgelichtSuper moooi!
Thaanks 
eclair98 schreef:Super gaaf nayo!
AnimalFriend schreef:WAUW hij wordt echt prachtigVind hem ook heel erg op de echte foto lijken!
Ik heb echt geen verstand van digitaal tekenen hoor maar mag ik vragen waarom je de schets met rood hebt gedaan en niet gewoon met zwart ofzo (is vast een hele domme vraag hoor maar vroeg het me gewoon af)?
Ben je ook begonnen te volgen op insta
Op zich is het geen rare vraag hoor.
Het hoofdstel (zoals je ziet) is zwart momenteel. Als ik de schets ook zwart heb, dan zie ik niet zo goed of ik het hoofdstel (in een nieuwe laag) wel netjes doe of niet.
XMandylover schreef:Super mooi Nayo! Verdient een plekje in Uitgelicht!

Delphi2003 schreef:Ik vind hem prachtig
Harpoon schreef:Gaaf Nayo!
Dribbel schreef:Gaaf hoor Nayo. Gaat echt de geode kant op!
Thanks
Morrow_Less schreef:Wauw hoe prachtig ! Het is net een echte foto, jij hebt talent
Oefenen is ook een onderdeel he?
koetje10 schreef:Goh, gaaf zeg! En dat allemaal uit hele kleine stipjes met je muisDacht even dat er iets niet helemaal klopte met het linkeroog van het paard, die leek wat te bol, maar eigenlijk klopt het prima met het voorbeeld!
Het rechteroog vind ik nog wat hard aandoen, een beetje te getekend. Misschien kan je daar nog iets mee? Ben heel benieuwd naar het eindresultaat en eigenlijk ook naar een close-upje van de vacht boven het oog bijvoorbeeld. Heb je die toevallig?
Net de laptop opgestart dus zal zo even een close-up sturen

angelastolk schreef:wauw prachtig nayo!
Nayomie schreef:koetje10 schreef:Goh, gaaf zeg! En dat allemaal uit hele kleine stipjes met je muisDacht even dat er iets niet helemaal klopte met het linkeroog van het paard, die leek wat te bol, maar eigenlijk klopt het prima met het voorbeeld!
Het rechteroog vind ik nog wat hard aandoen, een beetje te getekend. Misschien kan je daar nog iets mee? Ben heel benieuwd naar het eindresultaat en eigenlijk ook naar een close-upje van de vacht boven het oog bijvoorbeeld. Heb je die toevallig?
Dank je wel!Net de laptop opgestart dus zal zo even een close-up sturen
![]()
Het rechteroog voor ons doen, of van het paard?
Citaat:De laatste locatie waar je kunt zoeken is: C:\Documents and Settings\*GEBRUIKERSNAAM*\Local Settings\Temp. Dit is een verborgen folder. Om verborgen bestanden weer te geven, ga je in Windows-Verkenner naar Extra / Folder-opties, tabblad Weergave. Daar selecteer je de optie ‘Verborgen bestanden en folders weergeven’ en druk je op de knop Toepassen. Kijk in C:\Documents and Settings\*GEBRUIKERSNAAM*\Local Settings\Temp of je Word-bestand er staat.