Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolien93 schreef:Wow echt prachtig! Wát een talent! Ook heel knap dat je zo varieert in stijlen. Mag ik vragen of je een cursus hebt gevolgd? Of heb je dit jezelf aangeleerd? Ik ben zelf namelijk ook af en toe aan het schilderen en krijg hier ook veel positieve reacties op, maar zelf vind ik het nét niet goed genoeg
_Ekenna schreef:plovesb schreef:
Deze heb je dus al verkocht begrijp ik? Jammer, anders had ik ze willen hebben. Ze zijn prachtig! Las dat je website in de maak is? Dan hou ik je in de gaten.
Is alleen op klein formaat (40x50cm) maar ben wel van plan om dit idee op een groter doek uit te werken.
De prijsindicaties stuur ik vanavond of morgen op!
heb je die derde laatste ook al verkocht?

plovesb schreef:[ Afbeelding
Nummer 2 is nog te koop!Is alleen op klein formaat (40x50cm) maar ben wel van plan om dit idee op een groter doek uit te werken.
Voor de bokkers die er om vroegen, ik werk tevens ook in opdracht (in alle stijlen)De prijsindicaties stuur ik vanavond of morgen op!
Jenkins schreef:Super fan van jou werk, echt prachtig!
Ben reuze benieuwd naar je website
Zoiets zag ik laatst hangen in een meubelzaak en leek mij ontzettend gaaf om zo'n schilderij bij mijn eettafel te hebben hangen. Maar toen bedacht ik mij dat ik eigenlijk liever mn eigen pony wil ipv een zebra, zou je zoiets kunnen maken en wat is dan de prijs indicatie?
[ Afbeelding ]