Hele mooie foto's!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en zijn vriendin is ook tof
hééé beauty_xxx!!

Leffroi schreef:beauty_xxx schreef:Ik weet dat het een.heeeele knappe hoefsmid is![]()
Maar hij is al bezet :p Sorry ^^
Jullie mogen hem wel altijd eens lenen voor jullie paardjes
Alles kan kapot![]()
![]()
Ik lag echt in een deuk!
doet ie aan bekappen in England?? vast niet, maar gelukkig heb ik een stalknecht aan de haak geslagen die t ook niet slecht zou doen in de horse and hunk kalender 

)ook weer mijn pony onder handen nemen, was ik ook van plan een fotoreportage van te maken, heb nu wel leuke ideeen weer opgedaan
laughterline schreef:Toffe foto's! Foto twee viel er qua sfeer een beetje buiten voor mij, wellicht dat ie via nabewerking weer samenvalt met de serie. Mooie mysterieuze beelden. De foto waar je duidelijk ziet dat de mooie smid aan het fluiten is vind ik geweldig!
Als tip wil ik je meegeven echt selectief te zijn in beeld als je idd meerdere paarden gaat fotograferen. Lijken er een aantal beelden op elkaar? Haal er een uit. Heb je een bepaald aantal beelden toegewezen gekregen? 6-9 beelden zijn meestal de max voor een serie![]()
Succes er mee en ben heel benieuwd naar je eindserie!
Dat het geen 6 lucky shots zijn bij wijze van spreken, dus vandaar dat hogere aantal foto's 
sharonwhis schreef:wat een mooie foto's en een leuke hoefsmid
![]()
dit verdiend zeker dat het bij Uitgelicht staat

Saintelette schreef:Hele mooie foto's Chels!! Weer een beetje opgeknapt?
Nog even afwachten hoe het allemaal verder moet, maar komt allemaal wel terug goed 
LBLGypsyCobs schreef:Mooie serie!
Echt geen flitser gebruikt?
Ik ben pas ook een dagje met een smid meegeweest en kon eigenlijk alleen de roodgloeiende ijzers zonder flits vastleggen.
had hier onwijs veel geluk met de omstandigheden binnen
Doordat de zon recht door het raam scheen aan de kant waar het paard stond, kreeg ik deze prachtige belichting en daar maak ik dan ook graag gretig gebruik van want de perfecte omstandigheden zijn moeilijk te vinden haha 
HeavensLove schreef:Foto 3 is ook top kwa lichtgebruik, al zou ik in het nabewerken het gezicht ietsje meer oplichten, niet overdreven, maar lichtjes
Foto 4, jammer dat het hoofd er net niet volledig opstaat, lichtvlek op het paard stoort een beetje en terug een klein beetje het gezicht oplichten, niet te veel zodat het 'mysterieuze' niet verdwijnt
Foto 9, dat blauwe is een beetje raar (het voorwerp) je kunt er niet echt iets uit opmaken wat het is (wellicht een handvat van een vijl ofzo), maar het stoort mij persoonlijk wat in de foto
Foto 10 is leuk, als je dat blauwe achter het ijzer wat minder kleur geeft, het sprint eruit maar heeft geen betekenis in je foto
Foto 12 is een leuke foto ook, al is de lichtvlek wel wat afleidend, de nadruk zou meer op de actie moeten liggen: wat meer licht op de actie en contrast behouden