Oef dat mistellen vind ik echt een ramp... hoe groot is de schade? Ga je alles uithalen?
Ik kom nog niet verder met mn borduren.. ik heb van de week even een uurtje eraan gezeten, maar het vlot niet. Geeft niet, heb er nog jaaaaren de tijd voor
Mag ik eens een borduurvraag stellen n.a.v. van een foto hierboven? Ik zie namelijk dat iemand met een borduurring (als dat zo heet) werkt. Maar hoe werkt zoiets precies? En heeft dat nog voordelen t.o.v. je borduurwerkje? Wordt het dan netter of strakker ofzo? Wie geeft mij wat uitleg?
muntdrop
Geplaatst: 01-08-14 21:46
Het was denk ik een 30/45 minuten aan werk. Heb alles maar uitgehaald . "Gelukkig" kwam ik er op tijd achter en ging het maar om 1 kleur
Jij maakte volgensmij een patroon van head toch? Die vind ik zo gaaf! Aan de ene kant wil ik er heel graag 1 maken maar aan de andere kant maken ze mij gewoon bang
Ik heb een plastic borduurring, maar ik had eigenlijk beter een houten kunnen kopen, bij deze kan ik het telkens opnieuw strak doen. Op internet staat uitgelegd hoe je zo'n ring gebruikt, en op youtube volgensmij ook een aantal filmpjes, die zijn wat mij betreft duidelijker dan geschreven tekst
Zelf vind ik het makkelijker werken omdat een ring fijner vasthouden is. HEt resultaat schijnt strakker te zijn, maar daar heb ik nog geen ervaring mee
Ring heb ik ook een houten, niks mis mee en de stof glipt er maar heel zelden uit.
Klopt, ik heb een HEAD.. hels werk Maaar wel heel gaaf als ie straks wat verder is.. nu chronisch tijd tekort.. Moet van mezelf eerst m'n foto-borduur project af krijgen.. die is nu op de helft..
ik heb ook houten borduurringen, ik vind het makkelijker werken dan gewoon losse stof
Paardennamen
Geplaatst: 02-08-14 15:34
Ik heb ook een houten borduurring, althans, hij is van mijn moeder
Muntdrop, zonde joh, dat je misgeteld hebt! Hopelijk ben je weer op de goede weg
Mijn pakket is binnen! Eerst lekker alles bekijken en de strengen beter aan het kaartje vastmaken. Nu zitten ze los door het gaatje heen en dan ben ik ze natuurlijk zo kwijt Owja, en de randen omzomen en het midden opzoeken...
Ik borduur altijd zonder ring. Heb net even een uurtje gezeten. Straks paardjes uit de wei en dan kan ik nog wel even een stukje doen en anders morgen weer
Haed heeft weer 35% korting volgens hun facebook pagina !
Keandra
Geplaatst: 04-08-14 21:06
Dan ga ik zeker niet kijken. Anders koop ik weer patronen, en geraak nu nog niet door p6 van shaman. Dus mag echt niet meer kijken van mijzelf en mijn portemonnee.
Ik weet het, maar juist daarom vind ik hem ook zo gaaf! En die lucht Bluh ik twijfel, nog even een nachtje over slapen . Een vriendin van mij zij laatst dat borduren maar duur is. Maar als je nagaat hoe lang je erover doet is het nog redelijk goedkoop vermaak
Edit:
Update van mijn stokrozen, ik heb nu 1 stengel helemaal af in het echt zijn de kleuren wat intenser