[DIGI][WIP] Frisian Horse aanvraag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ilaan

Re: [DIGI][WIP] Frisian Horse aanvraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 13:16

Ohh hierdoor krijg ik ook weer helemaal zin om eens weer echt een werk te maken!
Sinds HN weg was ben ik heel erg door gegaan en ging het uiteindelijk super. Verder geen motivatie gehad maar vandaag ga ik toch weer bezig.

En ik vind jouw style juist heel erg mooi! Er zitten dingen bij die niet mijn smaak zijn maar zoals dit en je vorige vond ik wél super. Ja het is uitgesproken maar juist dat vind ik mooi. Wie weet plaats ik ook ooit nog een aanvraag voor in mijn huiskamer. Of nu, maar dat hangt ervanaf of je alleen paarden doet haha

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-14 13:31

ilaan, wil ik zeker weer zien!! super dat je een beetje motivatie weer heb gevonden. Het blijft leuk, ik heb ook een beetje in een dieptepunt gezeten ivm geen motivatie.. ik tekende wel, maar iedereen in mijn omgeving zei al van: '' het is neit wat je kan! '' en nu met deze krijg ik zoveel postitieve reacties!

Ik doe ook andere dieren + mensen. Ik heb een aanvraag open staan van stagebeleiger (photoshoot + Tekening) van haar hondje :) Heb honden gedaan, katten en zelfs een konijn ^^

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik sta voor alles open :)

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 13:34

Ohh dan. Als je eens tijd hebt stuur ik je wel een foto en bespreken we wel een mooi prijsje :) Gaat dan om 2 honden met veel haar haha

Voor nu zit ik te tekenen :D

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 13:46

Wow, jij verbeterd écht super veel!
Ik denk dat ik je werk nu twee jaar (?) of anderhalf jaar of zo volg, toen nog op deviantart en hn en zo. Maar je wordt telkens beter en beter! Als je dichterbij woonde had ik allang een aanvraag gedaan! =p

FriesRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 14:10

Hey hoi, ik heb je op facebook een PB gezonden ;)

mebianca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 14:26

Wauw wat mooi! <3

ZowieZo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 14:34

Wowie Nathalie! Hij is echt zo gaaf! En je gaat echt verschrikkelijk vooruit, dat is gewoon echt absurd. _/-\o_

Enige wat me opviel is dat de neus niet helemaal klopt met het hoofd, en dat de neusgaten ietsje schreef zijn. Maar dat kwam dan ook omdat ik echt ging zoeken naar iets. :')

Ooit, als ik veel geld heb, en een precies beeld heb (zullen namelijk meer soorten dieren dan 1 worden. :P), ga ik een gigantische aanvraag doen. :D Puur omdat ik je stijl echt zó ontzettend tof vind, omdat je er altijd iets magisch van weet te maken en jou ook zeker het geld voor zoiets gun. +:)+

En ik denk dat je populariteit alleen maar gaat stijgen, en dat zal ook betekenen dat je na een tijd, als je zeker bent dat de aanvraagjes binnen blijven stromen, gewoon de prijs op krikken. Want het is echt zeker meer waard! 25 euro is bijna zonde eigenlijk. :o

Annelove16x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 14:53

Prachtig zeg <3

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 14:55

Damn, wat gaaf zeg :D

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 15:29

Gaaf joh! Ik hou je even in de gaten, wil ooit ook een keer iets leuks! :D

AnimalFriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 15:33

WAUW, meestal vind ik digitaal tekenen niks, maar dit _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 15:51

Wauw echt heel vet!

Komt zoiets een beetje mooi uit op metaal? (voorbeeldje?)

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-14 16:42

ilaan, veel haar.. ohh goodness. Haahahah. Je gaat me bezig houden hoor ik al! :D

Esaqar, Thank you! Het is fijn da tje vooruitgang ziet na die jaren.. zit volgens mij inmiddels al weer in mijn 4de jaar... hmmm juni 2010. hahah Maar hoezo dichtbij?

FriesRoosje, ontvangen en op gereageerd! :)

ZowieZo, awhhh. Dankjewel!! en ja, de neus is eerder aangegeven en heb ik ook al grotendeels aangepast. Hij was eerst nog erger, alleen nu ik er weer terug op kijk zie ik het weer een beetje. Blijft lastig, dat tekenen! hahah

Ik zie er sowieso naar uit om een aanvraag van jou te krijgen!! hihih en over de prijs. Ik ben vanplan hem nu al weer omhoog te gooien. Heb in korte tijd al 5 aanvragen binnen gehad. Voo rmij toch het idee dat het wat laag staat en straks overstroom ik van de opdrachten (totaal niet erg!! O.o maar ik ben nu wel 4/5 weken zoetjes met 12 uur werk aan 1 tekening minimaal (een week werk dus) :P )

judith370, ik heb nooit in het echt iets op metaal gedrukt zien worden.. ik zie hier wel wat over http://www.foopla.nl/foto/metaal/printen

Femkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 16:53

Wauw, echt prachtig!!!

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 17:21

Gaaf gemaakt TS, wat een ontzettend fijne stijl heb je! :D

sandraax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 17:36

wauw, _/-\o_

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-14 23:20

Dankjullie! :)

Ik twijfel over de verhoging .. heb nu 6 aanvragen binnen gekregen en wil na deze tenminste een verhoging in gaan. Alleen een prijs blijft erg lastig ... :o

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 23:34

Ik zou er zelf rustig minimaal 40 euro voor neerleggen zo niet meer hoor haha. Maar ik ben dan ook wel erg gek op je werk haha

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-14 23:41

ik zat ook te denken aan 40, maar virendin zei dat die stap misschien nog even te groot is voor nu. .. lastig lastig lastig o.o

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 23:44

Tja maar je werk zit al wel op dat niveau (imo). Je zou het in stappen kunnen doen en dan daarnaartoe werken? Van de andere kant is het maar 15 euro meer en moet je niet het aantal uur wat je erin steekt niet vergeten.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 00:14

Ik reageer niet vaak op UK maar waaauuuuuuuw _/-\o_ wat een prachtige stijl. Gewoon realistisch maar dan mooier! Het is dat ik gewoon geen geld kan uitgeven maar anders,,,,..... WAUW! Mocht je ooit foto's nodig hebben voor je portfolio mag je me een berichtje sturen!

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 05:25

Je zit nu op 25, toch? Dan zou ik eerst naar 35 gaan en dan over naar 40, dan lijkt de stap minder groot: )

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-14 09:58

Jaaa... blijft lastig. Zit nu aan de 6 aanvragen natuurlijk en met de meeste betalen ze al meer dan het bedrag dat ik nu heb.. hmm. Lastig.... o.o