[ART] Paardenhaar armbanden in Full Colour (+ oproepje!)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 23:06

Wauw!!

Onze pony is een paar maand terug op 29 jarige leeftijd overleden.
Haar staart hebben we direct na het inslapen afgeknipt maar is niet gewassen. Dit wil ik wel doen als je daar instructies voor hebt. Je maakt echt prachtige armbanden en mijn moeder, zusje en ik willen graag een armband laten maken.

https://www.facebook.com/nikki.kleve.1/ ... 0109458221 (het verhaal rondom de pony, gewoon als achtergrond info, ze was heel bijzonder! :) )

Heb al een hoop "paardenhaar-armbanden" gezien maar ik vind die van jou echt prachtig.
Mijn vraag is eigenlijk vooral of de staart nog mooi wit te krijgen is nu. Want bestellen zullen we sowieso!

Prachtig werk! <3

Edit: We hebben dus wel een hele staart, maar wat overblijft na 3 armbanden mag dan gewoon bij jou blijven, als je er wat mee kunt.

xSCWx

Re: [ART] Paardenhaar armbanden in Full Colour (+ oproepje!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 23:53

Wassen doe ik gewoon in warm water met groene biotex.

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-14 13:07

Wederom bedankt voor de leuke reacties en de vele aanbiedingen van wit haar maar ik ben nu echt voorzien!

@Chaos - bedankt voor de super mooie complimenten :). Het valt niet mee om afscheid te moeten nemen van een bijzondere pony...helaas weten wij daar ook alles van. Gelukkig hebben jullie heel veel tijd met haar kunnen doorbrengen en kun je straks genieten als je terugkijkt op alle mooie momenten. Het is misschien een cliché maar je kunt in ieder geval trots zijn dat ze bij jullie zo'n leeftijd heeft mogen behalen...

Ik denk dat xSCWx een goede tip geeft met de groene biotex. Dreft wil ook wel goed werk verrichten heb ik gemerkt.