ik zag het op uitgelicht dacht dat het om foto's gingen!!Maar toen zag ik dat het een tekening was Ben echt benieuwd naar het eind resultaat!!
Ook ik dacht dat ik in een foto-topic zou terechtkomen, toen ik het beeldje aanklikte op uitgelicht. Heel erg knap gedaan, ben benieuwd naar het eindresultaat.
HorseTimeXL schreef:jeetje, ik dacht even dat ik naar een foto aan het kijken was. echt bijzonder goed zeg!Haha, dat dacht ik ook!Oeehh wauw! Wat een prachttekening!Ben je ook zo goed in het tekenen van honden? (A)
Lynn_FDA schreef:Ik dacht dat het serieus hier om een foto ging dat dacht ik dus ook ... ben benieuwd naar t eind product
Jeumig! Wat mooi !:-| Ik doe het je zeker niet na!Mocht je nog een fries willen tekenen.... (A) Dan houd ik me aanbevolen lijkt me zo gaaf om zo'n tekening van mijn fries te hebben!
Onwijs bedankt iedereen, ga helaas niet halen vanavond nog een update te plaatsen. Hoop morgen anders van het weekend
ik heb er geen ruk verstand van maar vindt het prachtig!!!ben ook zeer benieuwd naar het eind resultaat
Wat een onwijs gaaf en mooi werk! Ik zag het bij uitgelicht staan en zou zweren dat het een foto was! Tot ik dus de titel zag.Echt onwijs gaaf gedaan! Knap hoor!