Copyright geschonden. Wat nu?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LisaLucky

Re: Copyright geschonden. Wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 09:58

JonneN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-14 20:27

Klopt Lisa, die foto bedoelde ik en die heb ik op de vorige pagina idd ook genoemd.
Inmiddels zijn er vorderingen in mijn geval, maar niet echt waar ik op had gehoopt. Het meisje dat op de foto staat heeft aan de manager in kwestie aangeboden zelf een eventuele vergoeding aan mij te gaan betalen. Terwijl zij helemaal niet verantwoordelijk is in mijn ogen...

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 13:01

De gene die het geplaatst hebben is verantwoordelijk, ook derden zijn aansprakelijk.

Lief van haar dat ze wat wil vergoeden, maar de verantwoordelijkheid ligt bij de plaatser.

Jammer dat dit al zo lang aan de gang is, maar fijn dat er nu vorderingen worden gemaakt :) Houd jet topic in de gate, ben benieuwd hoe dit eindigt.

JonneN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-14 14:49

Dat heb ik ook verteld en uitgelegd inderdaad Kim (toch? :o ), maar ze houdt tot nu toe voet bij stuk. Ik wacht nog even af of ik nog mail krijg van die manager, en anders ga ik hem denk ik zelf maar mailen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat zij hiervoor gaat opdraaien. Zou het ook wel heel 'zwak' van hem vinden, als hij dat laat gebeuren eigenlijk...