Heel gaaf Plienie!! Idd ook voor de niet paarden mensen fijn om naar te kijken denk ik. En iets heel anders, leuk om te zien dat je vanalles aant proberen bent!! Nog leuker dat het ook werkt!!
Dank jullie wel! Wow wat een mooie complimenten! Sidera ik ben al langer bezig met het combineren van materialen Ik weet niet of je facebook heb, maar daar is meer van mijn werk te zien!
Nogmaals het is zo leuk en fijn om jullie enthousiaste reacties te lezen
Het werken in mijn atelier, wat ik overigens geweldig vind, kan of wel eens eenzaam zijn
Wauw wat een ontzettend mooi en origineel werk, zeg! Fijne compositie en leuk dat je verschillende technieken aan het mixen bent. Dat aquarel-achtige met acrylverf ziet er gaaf uit! Kan zo aan de muur!
Dank je wel Loveshadow! een mooier compliment is er bijna niet Teken je zelf nog wel eens? Ik kan mij mooi werk van jou herinneren
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 02-02-14 13:25
Wat word ik toch vrolijk van jouw werk. Eigenlijk altijd!! Je ziet in de tekening gewoon dat je plezier hebt in hetgeen wat je maakt. Prachtig - Grote fan van jouw werken-
Oh wat lief, dankjewel! Ik kom er helaas nauwelijks aan toe, maar als ik werken zoals die van jou zie dan begint het weer te kriebelen, hihi. Ben nu al benieuwd naar je volgende!
Prachtig. Echt geweldig mooi! dit is nog eens echt origineel en uniek!! Baal nu even heel hard dat ik nog geen eigen huis heb. Zoiets (maar dan met eigen paard) mocht zo, levensgroot, boven mijn bank in de woonkamer.
Kan geregeld worden hoor ElfiL92! Dank je wel voor je compliment!
Ik ben lekker op stoom loveshadow, naast de deadline voor workshops die ik ga geven in de RAI tijdens de 9maanden beurs ben ik lekker bezig met een nieuw project. Ik geloof dat ik morgen of overmorgen een nieuw topic mag openen